// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نسخه قدیمی بازی Star Wars Battlefront به فروشگاه GOG اضافه شد

به مناسبت روز جنگ ستارگان، نسخه کلاسیک یا همان قدیمی بازی Star Wars Battlefront به یکی از فروشگاه‌های بازی‌های پی‌سی به‌نام GOG اضافه شد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و به مناسبت روز جنگ ستارگان، مورخ ۴ ماه مه (۱۴ اردیبهشت ماه) بازی Star Wars Battlefront به یکی از فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی به‌ نام GOG اضافه شد. این بازی به عنوان اولین نسخه این سری در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. این بازی پیش‌تر نیز در فروشگاه استیم عرضه شده و همچنین از قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس نیز بهره‌مند است. بازی Star Wars Battlefront که به‌صورت عادی به قیمت ۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسید، در طول هفته‌ی پیش‌رو با تخفیفی جزیی به قیمت ۸.۴۹ دلار قابل خرید است.

در حقیقت فروشگاه GOG قرار است در طول هفته‌ی پیش‌رو، تعدادی دیگری از عناوین مجموعه جنگ ستارگان را نیز به‌فروش برساند و در وب‌سایت خود قرار دهد. این فروش ویژه که تا تاریخ ۹ ماه مه (۱۹ اردیبهشت ماه) ادامه خواهد داشت، تعدادی از خاطره‌انگیز‌ترین نسخه‌های مجموعه Star Wars را برای علاقه‌مندان به این سری جذاب آماده‌ی فروش می‌کند. برخی از این عناوین شامل بازی Star Wars: Dark Forces که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد که در واقع نسخه‌ی اول و دوم بازی Knights of the Old Republic هستند.

نسخه قدیمی بازی Star Wars Battlefront که در سال ۲۰۰۵ عرضه شده نیز در لیست بازی‌های قابل ارائه در فروشگاه GOG دیده می‌شود که با قیمت ۳.۴۹ دلار فروخته خواهد شد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این مجموعه هستید و می‌خواهید بازی‌های این سری را به ارزان‌ترین قیمت تجربه کنید، حالا فرصت بسیار مناسبی برای این کار است. لیست کامل این بازی‌ها و قیمت و تمامی موارد مربوطه را می‌توانید از وب‌سایت فروشگاه GOG در اینجا مشاهده کنید. در راستای سایر اخبار مرتبط با مجموعه‌ی جنگ ستارگان، در زومجی خواندید که پیتر میهیو بازیگر نقش چوباکا در مجموعه جنگ ستارگان درگذشت.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده