// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازیگر سریال Punisher به بازی Ghost Recon Wildlands می‌آید

شرکت یوبی سافت اعلام کرده که جدیدترین آپدیت Ghost Recon Wildlands، جان برنثال، بازیگر نقش اصلی سریال پانیشر (The Punisher) را به این بازی اضافه می‌کند.

اگرچه زمان ایفای نقش اصلی در سریال محبوب پانیشر (The Punisher) ممکن است برای جان برنثال، بازیگر شخصیت اصلی آن، به اتمام رسیده باشد، اما طبق جدیدترین اخبار بازی و به گفته‌ی شرکت یوبی سافت قرار است که وی در جدیدترین آپدیت بازی Ghost Recon Wildlands تبدیل به شخصیت اصلی این اثر شود. این به‌روزرسانی که به‌صورت رایگان بوده و Operation Oracle نام دارد، جان برنثال را در نقش یکی از فرماندهان اصلی گروه Ghost به نام سرهنگ Cole D. Walker وارد بازی می‌کند که درست مانند سایر هم‌تیمی‌های خود، از هیچ قانون خاصی تبعیت نمی‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

این آپدیت رایگان دو ماموریت جدید برای بازیکنان این بازی محبوب اضافه می‌کند که پُر از رمز و راز است. همان‌طور که در تریلر منتشر شده از این آپدیت نیز مشاهده می‌کنید، سرهنگ واکر را در حالی می‌بینیم که پلاک‌ها و نشان‌های خود را به گوشه‌ای پرت می‌کند و این می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این امر باشد که وی از هیچ قانونی پیروی نمی‌کند و به اصطلاح داخل بازی یک شبح یا Ghost است. بر اساس اطلاعاتی که در بلاگ شرکت Ubisoft منتشر شده، آپدیت Operation Oracle قصد دارد تعریف جدیدی از وفاداری ارائه دهد. اگرچه هنوز به‌صورت رسمی خبری اعلام نشده، اما بعید به نظر می‌رسد که حضور شخصیت محبوبی مانند برنثال فقط محدود به یک آپدیت شود.

این‌طور که از شواهد مشخص است، به نظر می‌رسد که این آپدیت تنها شروع یک بخش داستانی دیگر و بزرگ‌تر باشد؛ به این دلیل که بر اساس گفته‌های بلاگ یوبیسافت، این آپدیت به شکلی خیلی خوب، شرایط را برای آینده فراهم می‌کند. اگر این خبر صحت داشته باشد و این آپدیت تنها شروعی باشد بر یک بخش داستانی بزرگ‌تر، طرفداران جان برنثال قطعا هیجان‌زده خواهند شد. آپدیت Operation Oracle بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands قرار است فردا مورخ ۲ ماه مه (۱۲ اردیبهشت ماه) برای تمامی نسخه‌های این بازی منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده