// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

ریسپاون در حال حاضر روی Titanfall بعدی کار نمی‌کند؛ پشتیبانی از Apex Legends در اولویت

استودیو ریسپاون اعلام کرده که فعلا تمرکز خودش را از روی توسعه‌ی مجموعه‌ی Titanfall برداشته و به‌جای آن توجه خود را معطوف به توسعه‌ی Apex Legends می‌کند.

براساس جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های استودیو ریسپاون، این شرکت فعلا توسعه‌ی مجموعه‌ Titanfall و تمامی طرح‌ها و نسخه‌های جدید در نظر گرفته شده برای آن را موقتا متوقف می‌کند. پیش‌تر نیز درو مک‌کوی، سرپرست اجرایی بازی Apex Legends، اعلام کرده بود که تمامی طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای توسعه و ساخت نسخه‌های جدید سری Titanfall در نظر گرفته شده بود، متوقف و به‌جای آن تمرکز تیم توسعه روی بازی Apex Legends و فصل‌های بعدی آن در آینده خواهد بود. بخش‌هایی از صحبت‌های مک‌کوی را در این رابطه در زیر مشاهده می‌کنید:

در خصوص توسعه‌ی سایر بازی‌هایی که در استودیو Respawn مشغول به آن هستیم، باید بدانید که هر بازی دارای تیمی کاملا مجزا است. به‌عنوان مثال تیم بازی Apex Legends کاملا از تیم بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کاملا جدا است. اما برای تمرکز هرچه بیشتر و بهتر  روی بازی محبوب Apex Legends و توسعه‌ی سریع‌تر و بهتر آن، قصد داریم تیمی که مشغول به توسعه‌ی Titanfall است را موقتا از فعالیت روی نسخه‌های بعدی آن متوقف کنیم. از هیچکدام از تیم‌هایی که مشغول توسعه‌ی Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order هستند، هیچ منبع یا نیرویی کم نشده و مشغول به کار دیگر نخواهند شد. تمرکز روی توسعه‌ی این دو بازی ادامه خواهد داشت.

Titanfall

در خصوص آینده‌ی سری تایتان فال نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست. فقط در این حد بدانید که وینس زامپلا، مدیر اجرایی ارشد استودیو Respawn اعلام کرده که نسخه یا پرو‌ژه‌ی بعدی این سری، بازی Titanfall 3 نخواهد بود و باید منتظر مورد دیگری باشیم. ور در حساب توییتر شخصی خود این چنین گفته که:

ما دوست دارم که بتوانیم در این دنیای دیوانه‌کننده، تجربه‌ی بیشتری کسب کنیم.

وی همچنین اعلام کرده که نباید منتظر این باشیم که سری Titanfall را به‌صورت واقعیت مجازی تجربه کنیم و به کل این احتمال را رد کرده است. شرکت الکترونیک آرتز، به‌عنوان ناشر مجموعه‌ی Titanfall، از ادامه‌ی این سری و در کل نسخه‌ی جدید آن به‌عنوان یک اثر پرمیوم یاد کرده و البته گفته که نسخه‌ی بعدی، تنها یک دنباله‌ی ساده نخواهد بود. باید صبر کرد و دید که این دو شرکت بزرگ چه خوابی برای این مجموعه‌ی تقریبا محبوب دیده‌اند. می‌توان یک احتمال جالب برای آینده‌ی این مجموعه داد و آن این است که شاید شاهد نسخه‌ای با سبک بتل رویال از آن باشیم که ما را به دنیای پس از وقایع بازی Titanfall 2 می‌برد. ادامه‌ی این مجموعه همچنین می‌تواند درست همانند نسخه‌ی اول آن باشد؛ با این تفاوت که دیگر خبری از آن جست و خیز‌های سریع و دویدن‌ها روی دیوار و همچنین نبردهای آهسته و تکراری نیست. این‌ها همه احتمال است.

Apex Legends

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Apex Legends باید مطلع باشید که شرکت Electronic Arts قرار است در جریان کنفرانس خود در رویداد E3 2019 که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود، اطلاعات فصل جدید این بازی را منتشر خواهد کرد. بخش‌هایی از صحبت‌های مک‌کوی در این رابطه را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای فصل دوم بازی Apex Legends می‌توانید منتظر یک بتل پس با محتوای بیشتر باشید. مواردی مانند رونمایی از یک افسانه یا Legend جدید، معرفی یک سلاح جدید و مواردی از این دست.

پس از آغاز فصل دوم این بازی محبوب نیز باید منتظر انتشار نسخه‌ی متفاوت، اما بدون بخش چندنفره از سری جنگ ستارگان، یعنی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باشیم که قرار است در تاریخ ۱۵ ماه نوامبر (۲۴ آباه ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. در رابطه با بازی Apex Legends پیش‌تر در زومجی خواندید که سازنده‌ی آن برای انتشار نسخه‌ی سوییچ بازی قولی نمی‌دهد.

نظرات خود را در رابطه با این خبر و آینده‌ی هر دو بازی Apex Legends و Titanfall با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده