نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۶

تاریخ انتشار بازی Layers of Fear 2 مشخص شد

دارندگان پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در تاریخ ۷ خرداد، اسیر وحشت روان‌کاوانه‌ی بازی Layers of Fear 2 خواهند شد.

سال ۲۰۱۶ میلادی بود که استودیو بلوپر تیم (Bloober Team) در پی رایج شدن عرضه‌ی بازی‌های وحشتناک و روان‌کاوانه با زاویه‌ی دوربین اول‌شخص، اثری را با همین سبک و سیاق که Layers of Fear نام داشت ساخت و پس از انتشار، با تمجید جامعه‌ی گیمرها و منتقدین روبه‌رو شد. اکتبر سال گذشته بود که این استودیو، دومین قسمت از بازی مذکور را معرفی کرد و حالا، در جریان آخرین اخبار بازی، تاریخ انتشار Layers of Fear 2 مشخص شده است. این بازی در تاریخ ۲۸ مه (۷ خرداد) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.

اولین قسمت از بازی در یک فضای کلاسیکِ ویکتوریایی جریان داشت و داستان یک نقاش و ذهن پریشانش را روایت می‌کرد. دومین قسمت اما داستان یک بازیگر هالیوود را تعریف خواهد کرد و ماجراهایش در محیط‌هایی جریان خواهد داشت که بازیکنان را به‌یاد کارهای کلاسیک کارگردان‌هایی مثل آلفرد هیچکاک خواهد انداخت و از نظر اتمسفرسازی و گیم‌پلی، مانند قسمت قبلی عمل خواهد کرد.

گفتنی است که تونی تاد صداپیشه‌ی قهرمان داستان Layers of Fear 2 خواهد بود و دیدن نام‌ آثاری مثل Candyman ،Night of the Living Dead و سری Final Destination در کارنامه‌ی او، هواداران را برای یک عملکرد مناسب در این بازی امیدوار کرده است.

کمپانی Gun Media بازی ترسناک Layers of Fear 2 را در تاریخ ۷ خرداد منتشر خواهد کرد. هنوز نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی تایید نشده اما سازندگان اعلام کرده‌اند که اگر چنین نسخه‌ای در کار باشد، با اندکی تاخیر منتشر خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده