// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

مدل ارزان‌تر نینتندو سوییچ احتمالا اوایل تابستان عرضه خواهد شد

شایعاتی وجود دارد مبنی بر این‌که مدل ارزان‌تری از کنسول محبوب نینتندو سوییچ قرار است اوایل تابستان روانه‌ی بازار شود.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، قرار است شرکت نینتندو طی روزهای آتی، گزارشی از میزان فروش سال قبل میلادی خود را اعلام کند. در این میان، از آن‌جایی که کنسول سوییچ تاکنون توانسته به میزان خوبی از فروش دست پیدا کند، اما هنوز با میزان پیش‌بینی شده‌ای که این شرکت پیش‌تر برای خود متصور شده بود فاصله دارد، طبق یک‌سری شایعات پیرامون این موضوع، امکان دارد که این شرکت به دنبال عرضه کردن یک مدل ارزان قیمت‌تر از این کنسول محبوب به بازار باشد تا بتواند از این طریق سال مالی جاری خود را بهتر شروع و در نهایت به میزان فروش پیش‌بینی شده‌ی خود دست پیدا کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت بلومبرگ، شرکت Nintendo احتمالا قصد دارد این مدل ارزان‌قیمت‌تر از نینتندو سوییچ را در ماه‌های پیش‌رو روانه‌ی بازار کند که البته هنوز تاریخ دقیقی برای آن منتشر نشده است. به گفته‌ی بلومبرگ، این اطلاعات از دو منبع به‌دست آمده که ارتباط خوبی با نینتندو دارند و از برنامه‌های آینده‌ی این شرکت محبوب آگاه هستند. طبق گفته‌های این دو منبع، نمونه‌ی ارزان‌قیمت‌تر کنسول نینتندو سوییچ باید تا پیش از پایان ماه ژوئن (تا پیش از ۹ تیر ماه) روانه‌ی بازار شود که تقریبا زمان نزدیکی است؛ خصوصا برای کسانی که منتظر این کنسول بوده‌اند اما تاکنون به دلیل قیمت آن نتوانسته‌اند آن را خریداری کنند. پیش‌تر اخبار دیگری نیز در این باره منتشر شده بود؛ با این تفاوت که تاریخ عرضه حدودی این کنسول را فصل پاییز اعلام کرده بود.

Nintendo Switch

علاوه بر این خبر، گفته شده که در سال جاری میلادی ظاهر کنسول فعلی نینتندو نیز قرار است دست‌خوش تغییراتی شود. البته گفته شده که این تغییر به معنی دگرگونی کنسول فعلی نیست و تنها تغییراتی در نسخه‌ی اصلی و پایه‌ی آن تلقی می‌شود. البته و همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، فعلا این اخبار به‌صورت رسمی توسط نینتندو تایید نشده‌اند و احتمالا طی گزارشی که قرار است این شرکت از سال مالی خود داشته باشد، اخباری نیز مبنی بر تایید یا رد شدن این شایعات به گوش خواهد رسید. در حالی که هنوز نینتندو هیچ‌یک از اخبار ذکر شده را تایید یا رد نکرده است، گزارشی که به‌زودی منتشر خواهد شد، قطعا شامل پاسخ به سوالاتی خواهد بود که از سوی سهام‌داران این شرکت پرسیده خواهد شد مبنی بر این‌که نینتندو قصد دارد در سال جاری مالی به چه شکل و از چه طریق به درآمدهای پیش‌بینی شده دست پیدا کند و در کل چه برنامه‌ای مد نظر دارد.

پس اگر واقعا قرار باشد شاهد ورود نسخه‌ی جدیدی از سوییچ، آن هم به‌صورت ارزان‌قیمت‌تر به بازار باشیم، قطعا باید منتظر اعلام این خبر از سوی نینتندو باشیم؛ چراکه خود کمپانی نیز می‌داند که سهام‌دارانش منتظر شنیدن خبری هستند تا مطمئن شوند فروش این کنسول بهتر از قبل خواهد شد یا حداقل همان روند را ادامه خواهد داد. البته اگر این اخبار نیز تایید نشوند و توسط نینتندو رد شوند، بازهم باید منتظر اخبار خوب و جالبی از سوی این شرکت محبوب ژاپنی باشیم. گزارش‌های این شرکت طی روزهای آتی منتشر خواهند شد.

نظر شما در رابطه با این شایعه چیست؟ آیا شاهد ورود نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌تر سوییچ خواهیم بود؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده