نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹

مجموعه بازی The Walking Dead در قالب چندین باندل معرفی شد

با پایان یافتن مجموعه بازی‌های The Walking Dead اثر Telltale Games، نسخه ویژه آن به‌دست طرفداران بازی خواهد رسید.

بعد از موفقیت کمیک و سریال تلویزیونی واکینگ دد (The Walking Dead)، در سال ۲۰۱۲ شاهد انتشار بازی ویدیویی آن بودیم که به‌صورت قسمت‌ها و فصل‌های مختلف توسط تل تیل گیمز (Telltale Games) تولید شد؛ مجموعه‌ای که با استقبال بالایی همراه و بعدها فصل‌های بیشتری از آن منتشر شد، تا اینکه سرانجام بعد از پشت سر گذاشتن اتفاقات مختلف از جمله تعطیل شدن تل تیل، مدتی قبل آخرین قسمت بازی هم به‌دست علاقمندان رسید. اکنون در جدیدترین اخبار بازی شاهد معرفی نسخه ویژه‌ای از این مجموعه هستیم که قرار است تا چند ماه دیگر عرضه شود.

The Walking Dead: The Telltale Definitive Series درکنار بهبودهای گرافیکی و دربرداشتن مواردی چون مراحل ساخت بازی، دارای آیتم‌های جالبی است که در سه مدل مختلف عرضه می‌شود:

Protector Pack با قیمت ۹۹ دلار منتشر می‌شودو درکنار همه نسخه‌های بازی مردگان متحرک و محتوای ویژه دیجیتالی، این موارد را دربرمی‌گیرد: تی‌شرتی با طرح Ericson School for Troubled Youth، پیکسل‌هایی با طرح کلمنتاین و لی، کلاه شخصیت کِنی، عروسک پولیشی Disco Broccoli و عروسک‌های ماتروشکای کلمنتاین در سنین مختلف (عروسک‌های ماتروشکا اصلیتی روسی دارند و عبارت‌اند از مجسمه‌های کوچکی که در ابعاد مختلف عرضه می‌شوند و درون یکدیگر قرار می‌گیرند).

Guardian Pack با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و همه موارد قبلی را در جعبه‌ای با امضای اعضای تیم Still Not Beaten قرار می‌دهد (این تیم از بخشی از اعضای استودیوی تعطیل‌شده‌ی تل تیل گیمز تشکیل شد تا روی قسمت‌های باقی‌مانده از بازی کار کنند). درکنار آن یک مجسمه ۱۰ اینچی از کلمنتاین و لی هم قرار داده شده است و یک پوستر هنری با امضای اریک زاواتسکی، طراح کمیک‌بوک‌های واکینگ دد هم به خریداران اهدا می‌شود.

Signature Pack با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار هم کامل‌ترین نسخه این مجموعه است که درکنار تمام موارد دو نسخه قبلی، با امضای اعضای تیم Still Not Beaten، صداپیشگان شخصیت‌های بازی و همین‌طور رابرت کرکمن، خالق کمیک‌بوک‌های واکینگ دد روی پوستر هنری همراه می‌شود. از این نسخه تنها ۱۰۰ عدد آماده شده بود که همه آن‌ها هم در لحظات اول به فروش رفتند.

the walking dead telltale

این نسخه ویژه از بازی واکینگ دد در ماه سپتامبر توسط اسکای باند گیمز (Skybound Games) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی آن را به همراه صحبت‌هایی از طرف سازندگان و عوامل بازی، از جمله صداپیشگان کلمنتاین و لی مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

هرچند مجموعه بازی‌های واکینگ دد سرنوشت تلخی برای سازندگان آن‌ها به‌دنبال داشت و درنهایت تل تیل گیمز تعطیل شد، ولی این بازی‌ها با پایان مناسبی همراه شدند و سایت زومجی هم در نقد خود امتیاز ۹ را برای آخرین قسمت بازی در نظر گرفت.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده