// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

هر آنچه باید درباره آپدیت Rise of Azshara بازی World of Warcraft بدانیم

اطلاعات جدیدی در مورد آپدیت 8.2 بازی World of Warcraft که با نام Rise of Azshara شناخته می‌شود، منتشر شده است که از یک به‌روزرسانی سنگین خبر می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات جدیدی در مورد آپدیت ۸.۲ بازی World of Warcraft که با نام Rise of Azshara معرفی شده است، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. با توجه به اینکه به‌تازگی آخرین محتوای مربوط به نسخه ۸.۱.۵ که به صورت یک Raid جدید با نام Crucible of Storm به بازی اضافه شد، در اختیار بازیکنان قرار گرفته است، حالا زمان آن رسیده است که اطلاعات مربوط به نسخه بعدی بازی، توسط کمپانی بلیزارد منتشر شود.

طبق سنت همیشگی اطلاعات مربوط به نسخه جدید بازی چند روز بعد از انتشار آخرین محتوای نسخه ۸.۱.۵ روی سرورهای بتا (PTR) قرار می‌گیرد. در ادامه قرار است به تمامی اطلاعاتی که تا به این لحظه منتشر شده است، اشاره کنیم.

مقدمه

در زمان انتشار نسخه اولیه Battle for Azeroth تمرکز بازی روی درگیری‌های بین Horde و Alliance بود و در داستان بازی تا به این لحظه که شاهد انتشار چندین آپدیت بوده‌ایم، به افرادی مانند سیلواناس (Sylvanas) و جینا (Jaina) بیشتر اهمیت داده شده بود. در این بین شاهد انتشار سه کلیپ هم بودیم که جزوی از بخش تبلیغاتی آپدیت ۸.۰ بود. در این ویدیوها تمرکز خاصی معطوف سه شخصیت زن بازی شده بود که Queen Azshara یکی از آن‌ها بود. در رویداد بلیزکان سال میلادی گذشته با توجه به اینکه شاهد انتشار اطلاعات زیادی در مورد نسخه ۸.۲ نبودیم، ولی انتظار علاقه‌مندان بازی در مورد این نسخه، پایان یافتن اکسپنشن Battle for Azeroth در این نقطه از داستان بود. ولی با توجه به اطلاعات جدیدی که منتشر شده است بایستی منتظر نسخه ۸.۳ بازی نیز باشیم.

battle for azeroth

با جهت گرفتن داستان بازی به سمت Queen Azshara به نظر می‌رسد که Horde و Alliance بایستی مشکلات خود را کنار بگذارند و در آپدیت بعدی بازی به فکر شکست دادن دشمن جدیدی باشند. هر دو گروه بایستی برای روبه‌رو شدن با یک نیروی جدید آماده شوند و به سمت Nazjatar حرکت کنند.

منطقه Nazjatar

ظاهرا Horde و Alliance باید برای مدتی اختلافات خود را کنار بگذارند

در آپدیت ۸.۲ قرار است منطقه جدیدی به بازی اضافه شود که با نام Nazjatar شناخته خواهد شد. این منطقه پایتخت نژاد Naga است. درگیری Horde و Alliance با Queen Azshara در ادامه بازی در این منطقه رخ می‌دهد.

بازیکنان Horde در ادامه بایستی با بردگانی که توسط نژاد Naga به بیگاری گرفته شده بودند همراه شوند و در کنار آن‌ها با نوعی Goblin، غول‌های دریایی و خرچنگ دوست شوند. در سمت دیگر بازیکنان Alliance نیز با یک قبیله جدید دوست خواهد شد که به کمک آن‌ها نیاز خواهند داشت.

در منطقه جدید بازی بازیکنان باز هم شاهد World Quest خواهند بود که این بار تمامی ماموریت‌ها با شکل جدیدی طراحی شده‌اند. در کنار مامورت‌های روزانه رویدادهایی مانند Legion Assault هم برنامه‌ریزی شده است که در زمان‌های خاصی در دسترس خواهند بود.

منطقه جدید بازی به شما قابلیت استفاده از Combat Allies را نیز می‌دهد و مانند چیزی که در نسخه Legion تجربه کردید می‌توانید به کمک یک Follower به افزایش قدرت کاراکترتان ادامه دهید. برای پیشرفت سریعتر بهتر است یکی از سه پیرو خود را که قابلیت لازم را برای همراهی شما دارد، انتخاب کنید. پیروان شما به کمک انجام دادن World Quest و یا کشتن موجودات کم‌یاب قوی‌تر (Level up) می‌شوند. ۳۰ لول برای هر Follower تعریف شده است که در سطوح بالاتر قابلیت‌ها و جوایز مختلفی به شما اضافه خواهد شد.

Nazjatar world of warcraft

باس‌های جدید

در آپدیت Rise of Azshara همانطور که از نامش پیدا است بایستی با Queen Azshara بجنگید که این اتفاق در Raid جدید بازی که با نام Azshara's Eternal Palace شناخته می‌شود، رخ خواهد داد. در این Raid از هشت باس (Boss) نام برده شده است که احتمال دارد شاهد حضور یک Underwater Boss نیز باشیم.

باس‌های Azshara's Eternal Palace 

Abyssal Commander SivaraRage of Azshara
Underwater MonstrosityLady Priscilla Ashvane
The Queen's CourtThe Hatchery
Queen AzsharaHerald of N'Zoth

world of warcraft

شهر Mechagon و Mechagon Megadungeon

شهر Mechagon، یک شهر باستانی است که مربوط به نژاد Gnome است و به عنوان دومین منطقه جدید بازی در آپدیت ۸.۲ منتشر خواهد شد. هر دو فرقه بازی می‌توانند با ساکنین شهر دوست شوند و در آینده اطلاعات جدیدی را در مورد فرهنگ آن‌ها بیاموزند. در این بین گروهی از کوتوله‌ها وجود دارند که خود را نژاد برتر می‌دانند و به کمک ربات‌ها در جایگاه بالاتری قرار گرفته‌اند. در ادامه داستان بازی قرار است شما به دوستان جدید خود کمک کنید تا وارد شهر شوند و ماموریت‌های جدیدی را پیش رو دارید.

در شهر جدید بازی همیشه یک ساخت و ساز جدید در حال پیگیری است که شما به کمک ربات‌های موجود در این منطقه می‌توانید به دستاوردهای جدیدی دست یابید. در این منطقه موجودات کمیابی هم وجود دارند که به صورت یک ستاره در نقشه‌ی شما نمایان می‌شوند. برخی از این موجودات ممکن است راه‌های مخفی برای رسیدن به آن‌ها و کشتنشان وجود داشته باشد و تمامی آن‌ها شانس به‌دست آوردن پاداشی خاص را به همراه دارند.

بخشی از داستان این منطقه شما را با رباتی به نام پاسکال آشنا خواهد کرد که بایستی در ماموریت‌های مختلفی به بازسازی او بپردازید. بعد از فعال کردن این ربات شما می‌توانید به کمک باتری‌ها و ضایعاتی که در منطقه پیدا می‌کنید چیزهای جدیدی را تولید کنید که در بین این موارد یک Mount هم وجود دارد.

در این منطقه شما با یازدهمین Dungeon بازی آشنا خواهید شد که در آن ربات‌های زیادی به عنوان دشمن وجود دارند و برای نابودی شما به شاه خود کمک می‌کنند. سیاه چال جدید بازی با نام Megadungeon شناخته می‌شود و شامل ۸ باس جدید است که فقط با درجه سختی Mythic در دسترس خواهد بود. در آینده این Dungeon به دو قسمت تقسیم می‌شود و مانند چیزی که در نسخه Legion و در Karazhan تجربه کردید، دو نوع Keystone را شامل خواهد شد.

Mechagun world of warcraft

در منطقه Mechagon شما یک Trinket جدید به دست می‌آورید که بسته به نیازتان شخصی سازی خواهد شد. با به دست آوردن کارت‌های مخصوصی که مربوط به این آیتم است می‌توانید قابلیت‌های خاصی را روی آن سوار کنید و در درگیری‌های پیش رو از آن استفاده کنید.

trinket world of warcraft

تغییرات Heart of Azeroth

با جلو رفتن داستان در آپدیت Rise of Azshara یک تغییر مهم دیگر هم رخ می‌دهد که به آیتم Heart of Azeroth مربوط است. این آیتم با شروع شدن نسخه بعدی بازی شامل یک دایره طلایی در وسط آن می‌شود که با باز کردن آن می‌توانید یک Essence خاص را در درونش قرار دهید. این کار به کاراکتر شما یک قابلیت جدید را اضافه می‌کند. با ادامه دادن به بازی به شما اجازه داده می‌شود تا یک قابلیت Passive را نیز به دست آورید. این بخش هنوز به صورت کامل معرفی نشده است و ممکن است قبل از انتشار نسخه بعدی بازی دچار تغییراتی شود.

heart of azeroth

تغییرات در بخش Mount

در نسخه‌ Pandaria شاهد انتشار یک Mount با نام Water Strider بودیم که قابلیت راه رفتن روی آب را داشت. این Mount در نسخه‌های اخیر بازی طرفداران زیادی داشته است و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث ایجاد تغییرات در بخش Mounts شده است. در آپدیت بعدی بازی شما با بخشی به نام Mount Equipment آشنا می‌شوید که به شما این اجازه را خواهد داد تا قابلیت‌های خاصی مانند راه رفتن روی آب، جلوگیری از Daze شدن در مناطق مختلف یا باز شدن چتر نجات بعد از پریدن از اتفاعات را به Mount خود بدهید.

mount equipment

آرنای جدید - Mechagon Arena

علاقه‌مندان به بخش PVP نیز در نسخه بعدی بازی تغییراتی را تجربه می‌کنند و در منطقه جدید قرار است شاهد آرنای جدیدی باشیم که با نام Mechagon Arena شناخته خواهد شد.

Mechagon arena world of warcraft

فصل سوم Battle for Azeroth

سومین فصل رقابت‌های Mythic Plus نیز به همراه آپدیت Rise of Azshara در دسترس قرار می‌گیرد. همانطور که در دو فصل قبلی شاهد دو Affix متفاوت با نام‌های Infested و Reaping بودیم که با باس‌های نهایی Raid مرتبط بودند، در نسخه بعدی نیز یک Affix جدید معرفی می‌شود که در کلیدهای بالای ۱۰ جایگزین Reaping خواهد شد. به علاوه اینکه در ادامه حداکثر مقدار Item level نیز افزایش پیدا می‌کند و فصل جدید بخش PVP نیز شروع خواهد شد.

در فصل جدید PVP دو جایزه برای بازیکنان فعال در نظر گرفته شده است که اولین مورد Vicious Basilisks است و مورد بعدی Gladiator proto-drake خواهد بود.

world of warcraft

قابلیت پرواز کردن

بازیکنان می‌توانند به پرواز در مناطق جدید Battle for Azeroth بپردازند

پرواز کردن در مناطق مربوط به نسخه Battle for Azeroth در نسخه ۸.۲ بازی فعال می‌شود و بازیکنان می‌توانند بعد از چیزی نزدیک به ۱۰ ماه به پرواز کردن در مناطق جدید بپردازند. در این بین قرار است چندین Mount جدید به بازی اضافه شود که در بین آن‌ها یک زنبور و چندین طوطی مکانیکی وعده داده شده است. در صورتی که هنوز Achivement مربوط به اولین بخش باز کردن Flying را تکمیل نکرده‌اید، بهتر است دست به کار شوید. با انتشار نسخه Rise of Azshara قرار است Achivement جدیدی با نام Battle for Azeroth Pathfinder Part II به بازی اضافه شود که ماموریت‌های جدیدی را برای باز کردن قابلیت پرواز کردن به شما می‌دهد.

شما با انجام تمامی ماموریت‌های لازم، در نهایت می‌توانید در مناطق Nazjatar ،Kul Tiras ،Zuldazar و Mechagon قابلیت پرواز کردن را به دست آورید.

world of warcraft mount

تغییرات در Warfront

به نظر می‌رسد که در آینده قرار است شاهد یک تغییر بزرگ در بخش Warfront باشیم و خبری از اضافه شدن یک منطقه جدید نیست. در این تغییر، بیش از ۱۰ بازیکن با یکدیگر همراه می‌شوند و یک تجربه جدید را با درجه سختی Heroic پشت سر می‌گذارند و خبری از Mythic نخواهد بود.

Heroic battle for strom

جزایر جدید - Island Expedition

دو جزیره جدید با نام‌های Crestfall و Snowblossom Village در راه است. اولین مورد قرار است شما را به سفری در تاریخ بازی Warcraft II ببرد و در نقشه‌ای که با نام Dragon Skeletons شناخته می‌شود با دشمنان جدیدی مبارزه کنید. در سمت دیگر جزیره Snowblossom Village یک شهر کوچک است که مربوط به دنیای پانداریا است و در این جزیره شما با خرگوش‌ها به مبارزه می‌پردازید.

crestfall world of warcraft

جوایز بیشتر

در Raid جدید بازی قرار است آیتم‌هایی را به دست آورید که تم مربوط به نژاد Naga را به همراه دارند و در کنار آن یک Mount جدید هم معرفی شده است که به شکل خرچنگ است و می‌تواند بدون تغییر جهت در مسیر خود حرکت کند. در این بین یک Pet جدید هم دیده می‌شود که به شکل بچه‌ی Naga است و یک چنگال را در دست گرفته است.

world of warcraft nazjatar rewards

داستان بازی

به نظر می‌رسد که با انتشار آپدیت بعدی تکلیف کاراکترهایی مانند Baine و Saurfang نیز مشخص می‌شود و بالاخره سمت و سوی داستان بازی از حالت نامعلوم فعلی خارج خواهد شد. داستان بازی از جایی ادامه پیدا می‌کند که Baine در جایی زیر شهر Orgrimmar زنجیر شده است.

در نهایت داستان بازی هم‌چنان ادامه دارد و در عکس‌هایی که تا به این لحظه منتشر شده‌اند شاهد یک اتفاق جالب بودیم. سیلواناس در یکی از این عکس‌ها Xal'atath را در دست گرفته است. این Artifact بخشی از داستان مربوط به Raid جدید بازی است که با نام Crucible of Storms شناخته می‌شود.

battle for azeroth

با توجه به اینکه در هر نسخه جدید از بازی برای بی استفاده نشدن بخش Profession، محتوایی جدید منتشر می‌شود، بایستی انتظار معرفی آیتم‌های جدیدی را داشت که قطعا در هفته‌های آتی با آن‌ها آشنا خواهیم شد. در بخش دیگری از این به‌روزرسانی دو نژاد Gnome و Tauren قرار است Heritage Armor مخصوص خود را دریافت کنند و شاهد اضافه شدن یک Pet Battle Dungeon جدید باشیم.

لازم به ذکر است که نسخه کلاسیک بازی World of Warcraft نیز در تابستان امسال به صورت کامل در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع method wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده