// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Oxygen Not Included خرداد ماه از فاز Early Access خارج می‌شود

کمپانی کلی اینترتینمنت اعلام کرده که ماه آینده میلادی دسترسی پیش از موعد بازی انحصاری Oxygen Not Included به پایان می‌رسد.

کمپانی کلی اینترتینمنت چندین سال است که مشغول توسعه و بهبود بازی Oxygen Not Included است. این بازی که انحصاری پی سی است در سبک بقا یا Survival جریان دارد. این بازی پیش‌تر و در سال ۲۰۱۷ به‌صورت دسترسی پیش از موعد در شبکه‌ی استیم قرار گرفت و به مدت طولانی میزبان بروزرسانی‌های زیادی بود تا بتواند در نهایت تبدیل به یک اثر خوب و تقریبا کامل شود. همچنین این بازی در شبکه‌های دیگری نیز مانند فروشگاه اپیک گیمز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Klei Entertainment اعلام کرده که Oxygen Not Included قرار است در تاریخ ۲۸ ماه مه (۷ خرداد ماه) از حالت دسترسی پیش از موعد یا همان Early Access خارج شود.

بازی Oxygen Not Included به عنوان یک اثر انحصاری، تاکنون توانسته تجربه‌ی خوبی را در سبک بقا و شبیه سازی به طرفداران این دو سبک منتقل کند؛ درست مانند بازی‌های پیشین این کمپانی مانند بازی Don't Starve. این اثر جذاب و سرگرم‌کننده تاکنون و حتی در حالت Early Access نیز توانسته به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند که در این بین می‌توان به فروش بیش از دو میلیون نسخه‌ای آن اشاره کرد.

خبر دیگر این‌که اگرچه این بازی در حال حاضر نیز به واسطه‌ی ویژگی‌ها و امکانات فراوانی که دارد، می‌تواند هر گیمری را مشغول خود کند، اما قرار است پس از خروج از حالت دسترسی پیش از موعد در تاریخ ذکر شده، میزبان اضافات و ویژگی‌های جدید دیگری نیز باشد. این تغییرات که به واسطه‌ی یک بروزرسانی که نیز مصادف شده با زمان انتشار بازی، به آن اضافه می‌شوند، مواردی همچون سه زیست بوم جدید، ساختمان‌ها و موجودات جدید و همچنین تنظیماتی را برای بخش‌های خاص بازی، به این اثر انحصاری اضافه خواهند کرد.

کمپانی سازنده از کاربرانی که در جریان حالت Early Access بازی و آپدیت‌هایی که برای آن منتشر شد، با بازخوردهای خود به رشد و توسعه‌ی آن کمک کردند، تشکر کرده و پیام زیر را منتشر کرده‌اند:

ما بسیار خرسندیم که کاربران و جامعه‌ی طرفداران این بازی توانستند با آن ارتباط برقرار کنند و پا به پای ما برای توسعه‌ی آن گام بردارند. این حجم از بازخوردها و کمک‌های ایشان بیش از انتظار ابتدایی ما بود و جا دارد که از تمامی کسانی که ما را برای توسعه‌ی این بازی و بهبود ایرادات آن یاری کردند، تشکر کنیم.

بازی Oxygen Not Included در حال حاضر با ۲۵ درصد تخفیف در شبکه‌ی استیم عرضه می‌شود.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده