نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بسته الحاقی برای God of War منتشر نمی‌شود؛ ساخت محتوایی به مناسبت سالگرد بازی

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، با تاکید اعلام کرد که هیچ بسته‌ی الحاقی یا دی‌ال‌سی قرار نیست به مناسبت سالگرد یک سالگی باری God of War برای آن عرضه شود.

بازی God of War، ساخته‌ی باشکوه استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) از زمان عرضه‌اش در بهار سال گذشته، توانسته تاکنون موفقیت‌های فراوانی کسب کند و به یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم تبدیل شود. از کسب جوایز متعدد بازی سال گرفته تا فروش بسیار عالی؛ همه و همه ثابت می‌کنند ساخته‌ی سانتا مونیکا یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های نسل هشتم است.

با نزدیک شدن به سالگرد عرضه شدن این بازی، بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که سازنده‌ی بازی بالاخره از یک بسته‌ی الحاقی برای آن رونمایی کند. اما کوری بارلوگ، کارگردان بازی هم‌اکنون اعلام کرده که قرار نیست هیچ‌گونه DLC یا بسته‌ی الحاقی در سالگرد یک سالگی بازی منتشر شود.

کوری بارلوگ در پاسخ به طرفدارانی که از او می‌پرسیدند استودیوی سانتا مونیکا چه نقشه‌هایی برای سالگرد یک‌سالگی بازی در سر دارد گفت:

کسی اشتباه تصور نکند؛ قرار نیست هیچ‌گونه دی‌ال‌سی برای بازی عرضه شود. متاسفم.

توییت کوری بارلوگ پس از اقدامات سونی برای جشن گرفتن سالگرد عرضه‌ی بازی منتشر شد تا طرفداران بازی به اشتباه نیافتند. به مناسبت سالگرد انتشار بازی، سازندگان ویدیویی را منتشر کردند و در آن از تجربیات خود پس از عرضه‌ی بازی صحبت کردند. آن‌ها همچنین از طرفداران بازی تشکر کردند. جشن یک‌سالگی بازی همچنین به انتشار یک تم داینامیک رایگان نیز برای کنسول پلی استیشن 4 ختم شد. همه‌ی دارندگان این کنسول می‌توانند به رایگان این تم را از فروشگاه پلی استیشن دریافت کنند. در هفته‌ی جاری همچنین چند آواتار رایگان مربوط‌به بازی God of War برای کاربران پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد که بی‌شک طرفداران را ذوق‌زده خواهد کرد.

به نظر می‌رسد بارلوگ با توییت‌هایش صرفا همین هدف را دنبال می‌کند و دوست ندارد طرفداران امیدوار و سپس ناامید کند. حتی پیش از این نیز بارلوگ احتمال ساخته شدن یک بسته‌ی الحاقی در آینده برای God of War را رد کرده بود. او پیش‌تر گفته بود که آن‌ها به ساخت یک بسته‌ی الحاقی اندیشیده‌اند اما این ایده به یک‌باره به پروژه‌ی بسیار بزرگی تبدیل شده و اجرای آن از عهده‌ی تیم آن‌ها خارج است.

بازی God of War هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. آیا آخرین ساخته‌ی سانتا مونیکا را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما کاربران زومجی درباره این بازی جریان‌ساز چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده