// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۷

بازی جدیدی از سری Lego Star Wars منتشر خواهد شد

ظاهراً با اکران فیلم The Rise of Skywalker قسمت جدیدی از سری Lego Star Wars منتشر می‌شود، که براساس شایعات یک مجموعه کامل از این سری خواهد بود.

آثار مجموعه Lego از استودیوی تراولرز تیلز (Traveller’s Tales) با بازی‌های Lego Star Wars کارشان را آغاز کردند و براساس شایعاتی که طی نمایشگاه اخیر Star Wars شکل گرفته، احتمالاً به زودی با یک «مجموعه نهایی» (Ultimate collection) از این سری روبه‌رو خواهیم بود. اطلاعات لو رفته از متیو وود، ادیتور صدای اسکای‌واکر و گوینده شخصیت ژنرال گریوس به همراه منابعی از سایت Eurogamer، اشاره دارند که یک بازی جدید از مجموعه لگو در راه است.

تقریباً هیچ شکی نیست که تاکنون هر کسی که از اینترنت استقاده می‌کند و علاقه‌ای هم به فرهنگ عامیانه مدرن دارد، تیزر فیلم بعدی سری Star Wars با نام The Rise of Skywalker را دیده است. این تیزر شخصیت «ری» را حین نبرد با یک سفینه فضایی درون صحرا نمایش می‌دهد؛ پس بعید نیست که در آینده چنین سکانسی را به شکل لگویی شاهد باشیم. با اکران این فیلم در کریسمس، انتشار یک بازی جدید تقریباً غیرقابل انکار است. آخرین بازی منتشر شده از این سری Lego Star Wars: The Force Awakens بود.

این بازی نه تنها به فیلم محصول ۲۰۱۵ مربوط می‌شد، بلکه اتفاقات بین Return of the Jedi و The Force Awakens را شرح می‌داد. از آن زمان تاکنون فیلم پرطرفدار Star Wars: The Last Jedi نیز منتشر شد. با شکل گیری جداگانه سه‌گانه پیش‌درآمد و سه‌گانه اصلی در قالب لگو، این‌طور که پیدا است باید انتظار یک سه‌گانه دنباله را نیز داشته باشیم.

اما در گزارش لو رفته از وود در مورد بازی جدید Lego Star Wars سایت یوروگیمر اضافه کرد که بازی بعدی یک «پروژه بلندپروازانه» خواهد بود. در عین حال که قسمت جدید سری مطمئناً حول جریانات The Last Jedi و The Rise of Skywalker جریان دارد، شایعاتی شکل گرفته که بازی آینده Lego مجموع همه این داستان‌های حماسی را در خود خواهد داشت. دلیل خوبی هم برای این شایعه وجود دارد. بعد از دو بازی اول که هر کدام یکی از سه‌‎گانه‌های پیش‌درآمد و اصلی را در خود داشتند، اثر دیگری تحت عنوان The Complete Saga منتشر شد که بازی‌های گذشته را با یکدیگر ترکیب می‌کرد. حالا کافی است سه گانه دنباله‌‎ هم به آن‌ها اضافه شود تا کامل‌ترین حماسه Star Wars را شاهد باشیم.

در حالی که فعلاً تمام توجهات به سمت تریلر Jedi: Fallen Order معطوف شده، برای اطلاعات بیشتر از قسمت جدید Lego Star Wars باید کمی منتظر بمانیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده