نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ریمستر سه گانه Mortal Kombat قبلا در دست ساخت بوده است

تصاویری از ریمستر سه‌گانه Mortal Kombat که توسط استودیو Blind Squirrel در دست ساخت بود منتشر شده است که منوهای آن را نشان می‌دهد.

این روزها به زمان عرضه جدیدترین نسخه از مجموعه مورتال کامبت (Mortal Kombat) نزدیک می‌شویم و مورتال کامبت 11 محصول NetherRealm Studios قرار است حدود یک هفته دیگر به دست علاقمندان برسد. در این میان خبری منتشر شده است که از لغو شدن ریمستر سه‌گانه مورتال کامبت در سال گذشته حکایت دارد.

این نسخه توسط استودیو Blind Squirrel در دست ساخت بوده است؛ استودیویی که آن را بیشتر با پورت‌هایی می‌شناسیم که از سایر بازی‌ها ارائه می‌کند و BioShock: The Collection هم معروف‌ترین محصول آن‌ها بوده است. ریمستر مورتال کامبت شامل هر سه نسخه اصلی این مجموعه می‌شده و در مقاطع مختلف نام‌های متفاوتی داشته است و در تصاویر منتشر شده از آن، می‌توان هم عبارت Mortal Kombat Remastered را مشاهده کرد و هم Mortal Kombat Kollection Online.

Mortal Kombat Remastered

دنی هوین که از طراحان هنری بازی بوده و روی رابط کاربری و منوهای آن کار می‌کرده است، مدتی قبل تصاویری از این ریمستر در سایت Art Station منتشر کرد که البته این تصاویر خیلی زود از سایت برداشته شدند، ولی سایت DSO Gaming آن‌ها را بازنشر کرده است. همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود بازی شامل ویژگی‌های متنوعی بوده است، از جمله بخش آنلاین، کسب تجربه (XP) بابت انجام کارهای مختلف و همچنین سکه‌های طلا که برای آزاد کردن بخش‌های متنوعی به کار می‌رفتند. در کنار این‌ها بخش Krypt هم برای بازی در نظر گرفته شده بود که طبق گفته‌های هوین، قرار بود در آن شاهد راه‌های جدیدی برای تجربه سه‌گانه اصلی باشیم.

البته این اولین ریمستر از سه‌گانه مورتال کامبت نیست که تولید آن متوقف می‌شود و پیش از آن هم قرار بود شاهد عرضه ریمستری از این بازی‌ها تحت عنوان Mortal Kombat HD Remix باشیم که کمپانی برادران وارنر اوایل سال گذشته آن را هم کنسل کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده