نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

آپدیت بزرگ ماه آوریل بازی موبایل Clash Royale منتشر شد

امروز بروزرسان بزرگ ماه آوریل بازی موبایل Clash Royale منتشر شد که موارد جدید و تغییراتی را به این بازی آورده است. با زومجی همراه باشید.

استودیو Supercell روز گذشته با انتشار ویدیویی اعلام کرد در ماه آوریل به‌روزرسانی بزرگی برای بازی موبایل Clash Royale منتشر خواهد کرد. براساس اخبار بازی منتشر شده، این بروزرسان شامل یک کارت جدید، حالت‌های قابل بازی جدید و چند تغییر و بهبود خواهد بود. حال، امروز به‌روزرسانی بزرگ ماه آوریل این بازی آیفون منتشر شده است که در ادامه موارد اضافه شده به بازی را توضیح می‌دهیم.

در ابتدا، بخش Arena بازی اندروید Clash Royale تغییر کرده است و به شکل یک جاده طراحی شده است و به جاده جوایز یا Trophy Road نام گرفته است. جاده هر Arena دارای ۵۰ جایزه مختلف برای بازیکنان است که به مرور دریافت خواهند کرد. طبق گفته سازندگان، کسانی که هم‌اکنون در هر آرنایی که قرار دارند، جوایز سطوح پایین‌تر را دریافت خواهند کرد. همچنین، اگر بازیکنان به آرنای جدید صعود کنند، به مدت ۲۴ ساعت بوسترهایی برای آماده شدن صندوق‌های جوایز خود دریافت خواهند کرد که زمان آماده‌سازی صندوق‌ها نصف خواهد شد. از این پس، بازیکنان پس از شکست‌های متوالی و کسر جام، به سطح پایین آرنا سقوط نخواهند کرد. کسانی که جام‌‌هایی بالاتر از ۴۰۰۰ دارند نیز از بخش لیگ بازی موبایل Clash Royale به بخش آرنا سقوط نخواهند کرد. لازم به ذکر است، جوایز فصلی برای کسانی که جام بالای ۴۰۰۰ دارند حذف شده است و به‌صورت جاده جوایز درآمده است که هر فصل این جوایز از نو در دسترس قرار خواهد گرفت.

آپدیت ماه آوریل بازی موبایل Clash Royale دارای سه بخش جدید با نام‌های Elixir Capture و Mega Deck و Dragon Hunt است. بخش Elixir Capture دارای دو مکانیک است که در میان میدان نبرد یک مخزن اکسیر قرار گرفته است که بازیکنان ابتدا باید آن را از بین ببرند. پس از خراب کردن مخزن، بازیکن مقداری اکسیر دریافت می‌کند و برای دریافت اکسیر بیشتر به برج‌ها باید حمله کند. بخش Mega Deck نیز به بازیکنان یک دسته ۱۸ کارتی داده می‌شود و بازیکنان با این دسته کارت وارد میدان نبرد می‌شوند. بازیکنان باید طوری دسته خود را بسازند که بتوانند به خوبی از آن برای حمله و دفاع استفاده کنند. همچنین، بازیکنان می‌توانند استفاده از دسته کارت خود را برای انجام بازی ترتیب‌بندی کنند یا به‌صورت تصادفی قرار بدهند. و در آخر، بخش Dragon Hunt دارای یک تخم اژدها در وسط میدان نبرد است که بازیکنان باید آن را از بین ببرند. هر بازیکن که بتواند زودتر تخم را از بین ببرد، کنترل اژدها را در دست خواهد گرفت. بازیکن باید بلافاصله پس از کنترل اژدها، حمله خود را ترتیب بدهد تا فرصت کنترل اژدها را از دست ندهد.

استودیو سوپرسل در طول ویدیوی خود از کارت جدیدی برای بازی موبایل Clash Royale رونمایی کرد. این کارت از مجموعه کارت‌های اسپل بازی است که Earthquake Spell نام دارد. این کارت برای طرفداران بازی موبایل Clash of Clans آشنا است. بازیکن با استفاده از این کارت زلزله‌ای برای رقیب ایجاد می‌کند که به برج‌ها، ساختمان‌ها و نیروهای زمینی حریف صدمه وارد می‌کند. اسپل زلزله برای ازبین‌بردن نیروهایی که سرعت آهسته دارند کاربردی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید به ویدیوی منتشر شده توسط سازندگان بازی موبایل Clash Royale نگاهی بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما نسبت به آپدیت بزرگ بازی موبایل Clash Royale چیست؟ آیا این تغییرات توانسته است برای این بازی مؤثر واقع شود؟ لطفا نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده