// یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مزایای پیش‌ خرید بازی Star Wars Jedi: Fallen Order مشخص شد

استودیو ریسپاون مزایای پیش‌خرید نسخه‌های استاندارد و دیلاکس بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را رسما اعلام کرد.

پیش‌تر و همان‌طور که در زومجی خواندید، استودیو ریسپاون با رونمایی رسمی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و انتشار تریلری از آن، طرفداران مجموعه‌ی جنگ ستارگان را خوشحال کرد. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو اطلاعاتی از نسخه‌های Standard و Deluxe بازی و همچنین مزایای پیش‌خرید آن‌ها منتشر کرده است. آن دسته از خریدارانی که هریک از این دو نسخه بازی را پیش‌خرید کنند، به یک‌سری لباس و تجهیزات ظاهری برای شمشیر لیزری شخصیت اصلی بازی و همچنین روبات یا دروید همراهی کننده‌ی وی با نام BD-1 دست پیدا خواهند کرد.

نسخه‌ی دلوکس اما حاوی فایلی‌ست که بخش‌هایی از پشت صحنه‌ی ساخت بازی و فرآیند‌های خلاقانه‌ی آن را به نمایش می‌گذارد. البته این‌طور که مشخص است، این نسخه از بازی علاوه بر مزایای پیش‌خرید، حاوی یک‌سری تجهیزات و لباس‌های اضافی نیست است که برای خریداران آن قابل دسترسی خواهد بود.

Star Wars Jedi: Fallen Order

مزایای ذکر شده برای پیش‌خرید بازی Star Wars Jedi: Fallen Order صرفا برای یک بازی تک‌نفره استاندارد و مناسب به نظر می‌رسند. تک‌نفره بودن بازی را یکی از مسئولین استودیو Respawn تایید کرده است و عنوان داشته که بازی دارای هیچ‌گونه خرید درون‌برنامه‌ای نخواهد بود. این می‌تواند یک خبر خوشحال کننده باشد برای آن دسته از بازیکنانی که از خریدهای درون‌برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront II ابراز ناراحتی کرده بودند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، به تازگی مشخص شده که بازیگر شخصیت اصلی این بازی برای ضبط تصاویر اولیه و موشن کپچر، کمرون موناگان، بازیگر نقش جوکر سریال Gotham (گاتهام) است. داستان بازی نیز در یکی از تاریک‌ترین دوران کهکشان، یعنی بین داستان فیلم‌های Star Wars Episode III: Revenge of the Sith و Star Wars Episode IV: A New Hope جریان دارد. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ ۱۵ ماه نوامبر (۲۴ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

Star Wars Jedi: Fallen Order


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده