// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Frostpunk برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شد

شرکت Eleven Bit Studios اعلام کرده که بازی Frostpunk تابستان سال جاری برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Eleven Bit Studios اعلام کرده که نسخه‌ی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Frostpunk، که در سبک شهرسازی و بقا ساخته شده، قرار است تابستان سال جاری منتشر شود. پیش‌تر و در ماه آوریل سال گذشته‌ی میلادی بود که نسخه‌ی پی سی این بازی سرگرم کننده منتشر شد و توانست موفقیت‌های خوبی به‌دست آورد. به‌طوری که توانست در کمتر از ۶۶ ساعت، به فروشی حدود ۲۵۰ هزار نسخه‌ای دست پیدا کند. سبک خاص این بازی که در آن شاهد ترکیب‌ المان‌های بی‌رحمانه‌ی سبک بقا با حال و هوای شهرسازی و مدیریت آن‌ هم در یک محیط سخت و آخرالزمانی هستیم توانسته یک تجربه‌ی ناب را به بازیکن بدهد.

تصور این‌که در یک محیط سخت و برف گرفته باشید و از کمبود امکانات نیز رنج ببرید و در عین حال نیاز به رشد و توسعه داشته باشید، دشواری این کار و هیجان بازی را تا حدودی برای شما ملموس‌تر می‌سازد. این بازی برخلاف سایر بازی‌های شهرسازی که تقریبا همگی آن‌ها شما را در یک محیط سنتی و با گیم‌پلی تکراری قرار می‌دهند، با ترکیب المان‌های سبک بقا یا همان Survival، هیجانی دوچندان را برای شما در پی خواهد داشت و باید تصمیماتی بس دشوار را برای توسعه‌ی شهر و برنامه‌های خود اتخاذ کنید. آیا شما حاضر هستید کودکان را برای انجام کارهای سخت بگمارید؟ یا این‌که برای جلوگیری از سرایت بیماری به اکثریت جامعه، فرد یا افراد بیمار را از بین ببرید؟

Frostpunk

بازی Frostpunk: Console Edition که از این پس به عنوان نسخه‌ی کنسولی Frostpunk شناخته می‌شود، طبق گفته‌ی کمپانی 11 Bit Studios، یک تجربه‌ی ناب و وفق‌پذیر از نسخه‌ی پی سی را برای دارندگان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به ارمغان می‌آورد. بخش‌های از صحبت‌های استودیوی سازنده را در این باره مشاهده می‌کنید:

تلاش‌ زیادی انجام گرفته تا با طراحی مجدد بازی، مکانیزم‌های آن را مطابق با پلتفرم‌های جدید تنظیم کنیم؛ خصوصا حالا که قرار است کنترل بازی توسط کنترلر یا دسته‌ی بازی انجام شود.

نسخه‌ی کنسولی این بازی پس از انتشار حاوی تمامی محتوای رایگانی خواهد بود که پیش‌تر برای نسخه‌ی پی سی آن منتشر شده است. در این بین می‌توان به بسته‌های الحاقی The Fall of Winterhome و Endless Mode اشاره کرد. هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه‌ی کنسولی اعلام نشده و تنها به این بسنده شده که قرار است در تابستان سال جاری منتشر شود.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده