// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

کناره گیری پنج تیم رشته Dota 2 از حضور در مرحله اصلی رویداد ESL One Mumbai 2019

تیم‌های مرحله اصلی رویداد ESL One Mumbai 2019 با تغییر همراه بود و همین موضوع فرمت برگزاری مسابقات را با تغییر همراه کرد.

رویداد ESL One Mumbai 2019، اولین رویداد بزرگ هندی‌ها است که از ۲۷ فروردین در شهر بمبئی پیگیری می‌شود. این رویداد قرار بود با حضور دوازده تیم مطرح بازی Dota 2 کار خود را شروع کند و بخشی از سری مسابقات رسمی فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ نبود و هیچ امتیاز DPC را به همراه نداشت. خبر بد در مورد این رویداد، زمان‌بندی نزدیک بین این دوره از مسابقات ESL One و رویداد OGA Dota Pit Minor است. تورنمنت OGA Dota Pit باتوجه‌به اینکه هفتمین رویداد رسمی شرکت Valve برای فصل جاری بازی Dota 2 است، تیم‌هایی را که جواز حضور در هر دو رویداد را کسب کرده بودند، مجاب به کناره‌گیری از مسابقات ESL و حضور در رویداد رسمی Valve کرد. لازم به ذکر است که این تصمیم توسط خود مجموعه‌ها گرفته شده است و پنج تیم Alliance، Chaos، J.Storm، Gambit Esports و Ninjas in Pyjamas، پنج روز قبل از شروع شدن این رویداد از حضور در مرحله اصلی مسابقات کناره‌گیری کردند.

این رویداد باتوجه‌به اینکه توسط تیم برگزاری ESL مدیریت می‌شود و با نام‌های بزرگ ورزش الکترونیک به طرفداران معرفی شده بود، به‌عنوان یک اتفاق مهم در کشور هند یاد شده بود. رویداد ESL One Mumbai 2019 قرار است به‌عنوان اولین تورنمنت بزرگ این کشور که به‌صورت حضوری (LAN) برگزار خواهد شد، پیگیری شود. مجموع جوایز رویداد ۳۰۰ هزار دلار است و تیم‌های حاضر در مرحله اصلی باتوجه‌به تغییرات اخیر به هشت عدد کاهش یافته است؛ به طوری که تیم J.Storm بعد از کناره‌گیری با Team Team جایگزین شده است.

فهرست تیم‌های نهایی رویداد ESL One Mumbai

گروه Aگروه B
Natus VincereKeen Gaming
TNC PredatorMineski
compLexity GamingThe Pango
TEAM TEAMSignify

مرحله اصلی رویداد از دو بخش گروهی و حذفی تشکیل شده است. تیم‌ها در مرحله اول در دو گروه تقسیم خواهند شد و دو تیم برتر هر گروه به بخش برنده‌های (Upper Bracket) و دو تیم دیگر به بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) راه پیدا می‌کنند. تمامی بازی‌های رویداد به‌صورت best-of-three برگزار می‌شوند و بازی فینال به‌صورت best-of-five پیگیری خواهد شد.

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های مرحله اصلی می‌توانند ازطریق کانال یوتیوب یا سایت رسمی esl-one به دیدن بازی‌ها بپردازند. لازم به ذکر است که تمامی بازی‌ها به‌صورت زنده روی DotaTV که در داخلی خود بازی Dota 2 قرار دارد، استریم می‌شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده