// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

محتویات بازی Hitman 2 برای سال 2019 مشخص شد

استودیو IO Interactive تصویر جدیدی را از محتویات سال ۲۰۱۹ بازی Hitman 2 منتشر کرد که بعضی از آن‌ها تنها برای کاربران نسخه گلد ادیشن در نظر گرفته شده است.

استودیو IO Interactive، سازنده بازی Hitman 2، سعی کرده است از زمان عرضه‌ی این بازی تا به امروز با انتشار آپدیت‌های مختلف، محتویات جدید و سرگرم کننده‌ای را در دسترس کاربران قرار دهد. ازاین‌رو باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تصویر جدیدی توسط IO Interactive منتشر شده است که محتویات سال ۲۰۱۹ بازی را نشان می‌دهد.

نکته‌ی جالب محتویات ارائه شده، این است که بعضی از آن‌ها برای تمامی کاربران در نظر گرفته شده است و بعضی دیگر، تنها در دسترس کاربرانی است که نسخه سیلور و گلد ادیشن بازی هیتمن 2 را خریداری کرده‌اند. کاربرانی که نسخه سیلور و گلد ادیشن را خریداری کرده‌اند، در بهار و تابستان می‌توانند محیط جدید The Bank، نقشه Hantu Port و دو عدد Assignment جدید را به‌صورت رایگان دریافت کنند. همچنین تعداد زیادی از محتویات هم تنها در دسترس کاربران گلد ادیشن بازی است.

ازمیان محتویات انحصاری کاربران گلد ادیشن هم می‌توان به‌محیط The Resort، نقشه The Prison برای حالت اسنایپر هیتمن 2 و دو عدد Assignment جدید و اختصاصی اشاره کرد. کاربران نسخه استاندارد با خرید بسته الحاقی ۴۰ دلاری در نظر گرفته شده، می‌توانند تمامی محتویات تصویر زیر را به‌رایگان دریافت کنند.

محتویات ۲۰۱۹ بازی Hitman 2

بازی Hitman 2 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Hitman 2 اثری است که در بسیاری از بخش‌های خود از داستان گرفته تا گیم‌پلی، پیشرفت محسوسی داشته است و بخش‌های جدیدی که به آن اضافه شده‌اند به خوبی با فضای کلی بازی هماهنگ هستند و تجربه هیتمن 2 را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. درکنار این، بازی همچنان آزادی عمل بالایش را همراه ‌با نقشه‌های وسیع و تو در توی خود حفظ کرده است و تجربه‌ای کامل، لذت‌بخش و ارزشمند از یک مخفی‌کاری را ارائه می‌دهد که به این راحتی‌ها از بازی کردنش خسته نخواهید شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده