// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

۶ بازی جدید به‌زودی برای Xbox Game Pass معرفی می‌شود

حساب کاربری توییتر سرویس Xbox Game Pass اعلام کرده است که فردا ۲۱ فروردین ماه، ۶ بازی جدید برای حضور در Xbox Game Pass معرفی خواهند شد.

سرویس Xbox Game Pass برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفت. این سرویس روزبه‌روز توانست با پشتیبانی مناسب مایکروسافت گسترش یابد. کاربران با خرید اشتراک‌های مختلف این سرویس، می‌توانند به‌بیش از ۱۰۰ بازی مختلف به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشند. مایکروسافت سعی دارد به‌صورت ماهیانه بازی‌های مختلفی را لیست بازی‌های ایکس باکس گیم پس حذف کند و بازی‌های جدیدی را اضافه کند.

ازاین‌رو باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Xbox Game Pass اعلام کرده است که در تاریخ ۲۱ فروردین ماه (۱۰ آوریل) ۶ بازی جدید برای سرویس Xbox Game Pass معرفی خواهند شد. متاسفانه مشخص نیست که چه بازی‌هایی را خواهیم دید، اما مایکروسافت علاقه خاصی به سرنخ دادن به‌کاربران است و احتمال دارد شاهد توییت‌های دیگری تا روز چهارشنبه باشیم. به‌تازگی بازی Minecraft به این سرویس اضافه شده است. همچنین اعلام شده است که بازی‌های مستقل و قابل ستایش بیشتری به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ دوست دارید چه بازی‌هایی به‌سرویس Xbox Game Pass اضافه شوند و آن‌ها را تجربه کنید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده