نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در انحصار فروشگاه اپیک گیمز نخواهد بود

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 علاوه بر فروشگاه اپیک گیمز، روی فروشگاه‌هایی مثل GOG و استیم هم منتشر خواهد شد.

این روزها نام فروشگاه اپیک گیمز را در اخبار و موارد حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی زیاد می‌شنویم؛ فروشگاهی که در راستای پیشرفتش و صدالبته رقابتی که با دیگر فروشگاه‌های دیجیتالی موجود دارد، اخیرا با گرفتن حق انتشار بازی‌های بزرگ و مهم همچون Borderlands 3، The Outer Worlds، نسخه‌ی پی سی سه بازی مهم دیوید کیج و بیشتر، چه به‌صورت انحصار دائمی و چه انحصار موقت، خبرساز شده و نگاه‌ها را متوجه خود کرده است.

چندی پیش طی رویداد GDC، ساخت دومین قسمت از بازی محبوب و نوستالژیک Vampire: The Masquerade – Bloodlines تایید شد و درحالی که این روزها همه‌ی گمانه‌زنی‌ها حول محور انحصاری بودن نسخه‌ی کامپیوتر این بازی می‌چرخیدند، استودیو سازنده‌ی بازی با انتشار یک توییت و در جریان آخرین اخبار بازی، تمامی این شایعه‌پردازی‌ها را تکذیب و خیال جمعیت بزرگی از گیمرها را هم راحت کرد!

اکانت توییتر بازی در پاسخ به سوال یکی از هواداران پیرامون این موضوع، تاکید کرد که نسخه‌ی کامپیوتر بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 روی هیچ فروشگاهی به‌شکل انحصاری فروخته نخواهد شد و می‌توان آن را از فروشگاه‌های استیم، اپیک گیمز، GOG و Paradox store خریداری کرد و طبیعتا، نسخه‌های کنسولی هم از درگاه‌های پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو قابل خرید هستند.

در ادامه پرسش‌هایی پیرامون زمان بازگشایی درگاه‌های پیش‌خریدِ بازی مطرح شد که اکانت بازی در جواب، اعلام کرد که در موعد مقرر، در رسانه‌های اجتماعی بازی این موضوع مخابره خواهد شد و اینکه هنوز مشخص نیست که در نسخه‌های فیزیکی بازی، آیتم‌هایی ویژه تعبیه شده‌اند یا خیر.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده