// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازی QuiVr به زودی برای پلی استیشن VR منتشر خواهد شد

بازی QuiVr در اواخر فروردین ماه برای پلی استیشن وی آر منتشر خواهد شد تا سونی رسما برنامه‌های فراوان خود برای توسعه پلتفرم واقعیت مجازیش در سال ۲۰۱۹ را آغاز کند.

سونی چندی پیش نخستین بخش از مراسم State Of Play را با تمرکز بر معرفی بازی‌های پلی استیشن VR برگزار کرد که طی آن شاهد معرفی بازی‌هایی همچون Five Nights at Freddy’s VR: Help Wanted ،Iron Man VR و نسخه واقعیت مجازی No Man's Sky بودیم.

بازی QuiVr قرار است در ۲۷ فروردين برای پلی استیشن VR منتشر شود. این بازی هم‌اکنون روی شبکه استیم برای HTC Vive و Oculus در دسترس است، اما سازندگان وعده داده‌اند نسخه پلی استیشن این اثر کامل‌ترین نسخه QuiVr خواهد بود و تجربه بهتری را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما خودتان به تنهایی یا به همراه چند تن از دوستانتان می‌بایست از دست هیولاهای بی‌شماری فرار کنید و جان سالم به در ببرید.

سونی به نظر قصد دارد طی سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ محتواهای جدید و انحصاری را برای پلی استیشن وی آر منتشر کند تا علاوه‌بر افزایش فروش و بهبود وضعیت پلی استیشن 4، با انجام آزمون و خطا در سال‌های پایانی نسل هشتم، در آینده بتواند بخش عظیمی از دنیای واقعیت مجازی را تصاحب کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده