// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سیستم لوت کردن در بازی Borderlands 3 تغییر خواهد کرد

بنا به‌گفته سازندگان بازی Borderlands 3، لوت اشتراکی در این بازی اجباری نخواهد بود و بازیکنان می‌توانند آن را غیرفعال کنند. 

بازی مورد انتظار Borderlands 3 چندی پیش معرفی شد و طرفداران این مجموعه را بسیار ذوق‌زده کرد. حال براساس جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد در این بازی قرار است لوت Co-op که طرفداران مجموعه نسبت به‌ آن شکایت داشتند، حذف شود. لوت اشتراکی در مجموعه Borderlands بدین شکل است که اگر در بخش چند نفره در حال بازی با دوستان خود یا غریبه‌ها باشید، اگر لوتی روی زمین بیافتد، نصیب کسی خواهد شد که اول از همه آن را بردارد. حال به‌نظر می‌رسد قرار است این مورد در بازی Borderlands 3 برداشته شود.

مت کاکس (Matt Cox) طراح ارشد بازی Borderlands 3 اخیرا در حساب کاربری توییتر خود اشاره کرد که لوت اشتراکی از این به بعد تنها یک گزینه انتخابی خواهد بود. براساس اطلاعاتی که در بلاگ پلی‌استیشن منتشر شده است، شما می‌توانید این گزینه را به نحوی تغییر دهید که تمامی آیتم‌ها و اسلحه‌هایی که از دشمنان‌تان میافتد، تنها متعلق به خود شما باشد. در این بلاگ همچنین می‌توانید المان‌های داستانی، تغییرات و موارد جدیدی که به اسلحه‌های معروف این مجموعه مربوط می‌شود، مطالعه کنید.

استودیو گیرباکس (Gearbox Software) اعلام کرده است که در تاریخ یکم ماه مه ۲۰۱۹ (یازدهم اردیبهشت‌ماه ۹۸) گیم‌پلی جدیدی از بازی Borderlands 3 رونمایی کند. این بازی در حال حاضر با نسخه‌های مختلفی شامل جعبه استیل بوک، سیزن پس و غیره، قابل پیش خرید کردن است.

همچنین در نظر داشته باشید که گیرباکس اخیرا بازی Borderlands GOTY Edition را برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی عرضه کرده است که یک ریمستر از بازی اصلی Borderlands شامل امکانات و ویژگی‌های جدید به‌حساب می‌آید. علاوه‌بر ریمستر نسخه اصلی، این استودیو یک بسته جدید 4K UHD برای بازی Borderlands: The Handsome Collection که شامل بازی‌های Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel می‌شود، عرضه کرده است. اساسا با در اختیار گرفتن این مجموعه‌ها شما می‌توانید تمامی بازی‌های مجموعه Borderlands را تا زمان عرضه Borderlands 3 تجربه کنید.

Borderlands 3 در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (بیست و دوم شهریورماه ۹۸) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و به‌صورت انحصاری برای فروشگاه اپیک استور عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده