// یکشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

گیم لافت اولین سری از اپلیکیشن های خود را برای اپل واچ منتشر می کند

گیم‌لافت، ناشر و تولیدکننده‌ی بازی‌های موبایل خبر از انتشار چهار برنامه‌ی جدید برای ساعت هوشمند اپل داده است. هرچند این اپلیکیشن‌ها را نمی‌توانیم بازی بنامیم اما بازیکنان با توجه به کارایی هر اپلیکیشن‌ می‌توانند به برخی از اطلاعات بازی‌های خود دست پیدا کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اپل با معرفی ساعت هوشمند خود نوعی جدید از گجت‌های پوشیدنی شرکتش را معرفی کرد. با توجه به امکانات موجود در این ساعت، تولیدکنندگان اپلیکیشن برای عرضه‌ی برنامه‌های جدید برای اپل واچ، آماده می‌شوند. یکی از این تولیدکنندگان گیم‌لافت است که اکنون تعدادی از بازی‌های انگشت‌شمار آن مانند Asphalt 8: Airborne ،Modern Combat 5: Blackout ،Brothers In Arms 3 و Dragon Mania Legends بر روی سیستم iOS در دسترس است.

هرچند اساسا نمی‌توان اپلیکیشن‌های منتشر شده برروی اپل واچ را «بازی» نامید، اما این برنامه‌ها امکانات جالبی را برای دارندگان این ساعت مهیا می‌کنند. به عنوان مثال در اپلیکیشن Modern Combat 5: Blackout، کاربران می‌توانند به امکاناتی در رابطه با سفارشی کردن سلاح‌ها برای هر کلاس و یا خبردار شدن از رویداد‌های مختلف دسترسی داشته باشند. به همین شکل در اپلیکیشن Brothers In Arms 3، کاربران به جزئیات سلاح‌ها، پاداش‌ رویدادها در بازی و شرکت کردن در رویدادهای جدید دسترسی داشته باشند.

گونزاگ دی والوس، معاون ارشد بخش بازاریابی و نشر گیم‌لافت در این رابطه گفت:

ما از نوآوری اپل هیجان‌زده هستیم و در اسرع وقت بعد از عرضه‌ی اپل واچ می‌خواهیم راهی ابتکاری برای تعامل با بازی‌های خود  ارائه کنیم. بخاطر این امکانات جدید تشکر می‌کنم، ما به رویکرد خلاقانه و توسعه‌ی [اپلیکیشن‌های] منحصر به فرد ادامه می‌دهیم.

تمامی این چهار اپلیکیشن برای افراد خوش‌شانس در روز عرضه‌ی اپل واچ -البته به صورت امن- در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده