// دوشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

تیم های مرحله نهایی LCK مشخص شدند

تیم‌های مرحله نهایی رویداد بهاری League of Legends Champions Korea مشخص شدند.

پنج تیم مرحله نهایی رقابت‌های بهاری LCK 2019 در بازی League of Legends مشخص شدند. دَه تیم حاضر در مرحله گروهی بعد چیزی حدود سه ماه رقابت بالاخره تیم‌های مرحله اصلی رویداد بهاری League of Legends Champions Korea را مشخص کردند و تیم‌های راه‌یافته به مرحله خذفی بایستی از چهاردهم فروردین به مصاف رقبای خود روند.

بازی‌های مرحله اصلی رویداد در ورزشگاه LoL Park، شهر سئول، پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود. مجموع جوایز این دوره از رقابت‌ها چیزی حدود ۲۵۰ هزار دلار است که سهم قهرمان رویداد بیش از ۹۰ هزار دلار خواهد بود.

رقابت‌های فصل بهار بایستی در دو مرحله پیگیری شوند که در مرحله اول تیم‌ها در یک گروه قرار گرفتند و به صورت رفت و برگشت با یکدیگر بازی کردند. در نهایت از بین ده تیم حاضر در این مرحله، پنج تیم Griffin ،SK Telecom T1 ،KING-ZONE DragonX ،SANDBOX Gaming و DAMWON Gaming که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، جواز حضور در مرحله حذفی را دریافت کردند. تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی با توجه به سیدی که در مرحله گروهی به‌دست آورده‌اند در جایگاه‌های مختلف مرحله دوم قرار خواهند گرفت.

Faker

زمان بازی‌های مرحله حذفی رویداد LCK

تیم اولروز بازیتیم دوم
DAMWON Gaming۱۴ فروردینSANDBOX Gaming
برنده بازی قبل۱۶ فروردینKING-ZONE DragonX
برنده بازی قبل۱۸ فروردینSK Telecom T1
برنده بازی قبل۲۴ فروردینGriffin

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند تمامی رقابت‌های پیش رو را در روزهای اعلام شده در ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در کانال LCK در پلتفرم توییچ دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده