نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

شرلی کاری ملقب به مادربزرگ اسکایریم در The Elder Scrolls VI حضور پیدا خواهد کرد

شرلی کاری ملقب به مادربزرگ اسکایریم به‌عنوان یک شخصیت غیر قابل بازی در The Elder Scrolls VI حضور پیدا می‌کند.

صنعت بازی پُر از گیمرها و استریمرهای آماتور و حرفه‌ای در سنین مختلف است، ولی شاید کمتر کسی بتواند به اندازه شرلی کاری (Shirley Curry) نظرات را به خود جلب کند؛ گیمر سالمندی که به خاطر علاقه زیاد به بازی The Elder Scrolls V: Skyrim و انتشار ویدیوهای خود در این زمینه محبوب شده و لقب مادربزرگ اسکایریم (Skyrim Grandma) را به‌دست آورده است. به‌تازگی استودیو بتسدا (Bethesda Game Studios) از این گیمر سالخورده برای حضور در استودیو و تبدیل شدن به مدل یکی از شخصیت‌های درون بازی دعوت کرده است.

همه‌چیز از ماجرایی شروع شد که چند ماه قبل توسط یکی از کاربران Reddit به نام phantom-scribbler رقم خورد. بعد از اینکه شرلی کاری در ویدیویی به الدر اسکرولز 6 (The Elder Scrolls VI) اشاره کرد و از این گفت که شاید در زمان انتشار بازی ۸۸ ساله باشد و نتواند آن را تجربه کند، این کاربر کمپینی تشکیل داد تا با جمع‌آوری امضا برای سران بتسدا از آن‌ها درخواست شود شخصیتی براساس شرلی طراحی کنند. اکنون تعداد درخواست‌ها به حدود ۵۰ هزار عدد رسیده و بتسدا هم مدتی قبل به سراغ این گیمر سالخورده رفته و مدلی از او را وارد بازی کرده است:

دانلود ویدیو از آپارات

این کار ازطریق تکنولوژی فتوگرامتری انجام شده است که به استودیو اجازه می‌دهد اشخاص و اشیای واقعی را اسکن و مدل‌های سه‌بعدی آن‌ها را وارد بازی کند؛ به این ترتیب شرلی هم مراحل اسکن را پشت سر گذاشته است و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) در الدر اسکرولز 6 حضور پیدا خواهد کرد.

این مادربزرگ محبوب، ذوق و شوق خود را بابت این قضیه ازطریق اکانت توییترش اعلام کرده و عکسی هم درکنار تاد هاوارد، تهیه‌کننده و کارگردان بازی‌های بتسدا قرار داده و از خوشحالی خود بابت این ماجرا گفته است:

مادربزرگ اسکایریم | Skyrim Grandma

البته هنوز زمان بسیار زیادی تا آماده شدن و انتشار الدر اسکرولز 6 باقی مانده است و بتسدا هم چند روز قبل اعلام کرد که بازی در E3 2019 نمایشی نخواهد داشت، ولی بدون شک دعوت از مادربزرگ اسکایریم به استودیو و مدل‌سازی از او را می‌توان کاری پسندیده و جالب از طرف بتسدا دانست.

از طرف دیگر هم مستندی با عنوان Shirley Curry: The Gaming Grandma از طرف Gameumentary در مورد این گیمر سالمند تهیه شده است که روز ۲ آوریل (۱۳ فروردین ۱۳۹۸) پخش خواهد شد و در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده