// یکشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

رویداد جدید بازی COD: Black Ops 4 دو برابر XP برای کاربران در نظر گرفته است

کاربران Call of Duty: Black Ops 4 می‌توانند به‌مدت دو روز از رویداد XP و مریت دو برابر استفاده کنند که هم‌اکنون آغاز شده است.

اگر بازی Call of Duty: Black Ops 4 را خریداری کرده‌اید، اما نتوانسته‌اید مدت زمان زیادی را صرف بالابردن سطح‌تان کنید، اکنون بهترین فرصت است تا سطح خود را بالا ببرید. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند از XP و مریت (Merit) دوبرابر استفاده کنند. به‌عبارتی تا ۹:۳۰ شب دوشنبه ۱۲ فروردین ماه (یک آوریل) زمان‌ باقی‌مانده است تا از این رویداد استفاده کنید.

دراین‌میان اشاره کنم که XP دوبرابر بازی تنها برای حالت بلک‌اوت و چندنفره‌ی COD: Black Ops 4 در نظر گرفته شده است. بازیکنانی که بخش زامبی را تجربه می‌کنند، نمی‌توانند ازاین‌طریق XP بیشتری را برای سلاح‌های‌شان کسب کنند. همچنین سلاح MKII که به‌تازگی به‌بازی اضافه شده است، دارای ۲۵ درصد XP بیشتر است. حال بازیکنان در این رویداد دو روزه اگر این سلاح را استفاده کنند، به‌جای ۲۵ درصد، ۵۰ درصد XP بیشتر کسب خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد رویدادهای XP دوبرابر بازی Call of Duty: Black Ops 4 چیست؟ بازی COD: Black Ops 4 با تمام تغییراتش توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به‌لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه‌با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده