// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Mario & Sonic At Tokyo Olympics معرفی شد

شرکت سگا در جریان رویداد Sega Fes 2019 از بازی Mario & Sonic at Tokyo Olympics و چند بازی دیگر با محوریت المپیک 2020 رونمایی کرد.

تا زمان آغاز المپیک تابستانی 2020 که بیشتر با نام توکیو 2020 شناخته می‌شود، حدود ۱۵ ماه باقی مانده است. بااین‌حال شرکت Sega (سگا) برای این مراسم ورزشی برنامه‌های ویژه‌ای داشته و قصد دارد بازیکنان را به تجربه شبیه‌ساز‌های آن دعوت کند. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت در روز اول رویداد Sega Fes 2019 بازی‌های مرتبط با المپیک توکیو 2020 را معرفی کرده است.

اولین بازی معرفی شده از سوی شرکت سگا بازی Tokyo 2020 Olympic The Official Video Game است که در تابستان سال جاری روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی که یک شبیه‌ساز واقع‌گرایانه است، دارای تمامی ورزش‌ها و مسابقات المپیک از جمله مسابقات دو و میدانی، دو‌چرخه‌سواری، تنیس و فوتبال خواهد بود.

بازی Mario & Sonic At Tokyo Olympics

دومین محصولی که شرکت سگا با محوریت المپیک تابستاتی 2020 ساخته است، بازی جدیدی از سری Mario & Sonic at the Olympic Games است. این مجموعه که تا‌کنون رویداد‌هایی مانند المپیک لندن ۲۰۱۲، المپیک ۲۰۱۴ سوچی و المپیک ۲۰۱۶ ریو را پوشش داده است، اکنون در قالب بازی Mario & Sonic At Tokyo Olympics به سراغ المپیک توکیو 2020 رفته است. این بازی در زمستان ۲۰۱۹ به‌صورت انحصاری روی کنسول Nintendo Switch منتشر می‌شود و نسخه آرکید آن در زمان نامشخصی از سال آینده عرضه خواهد شد. آخرین بازی المپیک‌-‌محور که شرکت سگا در رویداد Sega Fes 2019 معرفی کرد، بازی موبایل Sonic At the Olympic Games که در سال 2020 در دسترس کاربران پلتفرم‌های اندروید و iOS قرار خواهد گرفت.

وب سایت رسمی مجموعه بازی‌های المپیک توکیو 2020 هم‌اکنون فعال است. در حال حاضر این وب سایت تنها به زبان ژاپنی در دسترس است، اما انتظار می‌رود به‌زودی نسخه انگلیسی آن نیز ارائه شود.

رویداد Sega Fes 2019 هم‌اکنون در حال برگزاری است و در قالب آن علاوه‌بر معرفی بازی جدیدی از سری Sakura Wars، تاریخ عرضه کنسول Mega Drive Mini اعلام شد. بر این اساس کنسول مذکور شامل ۴۰ بازی مختلف بوده و در دو نسخه یک کنترلر (با قیمت ۷۰ دلار) و دو کنترلر (با قیمت ۹۰ دلار) در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده