// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Starfield و Elder Scrolls 6 در نمایشگاه E3 2019 حضور نخواهند داشت

شرکت بتسدا اعلام کرده است که دو بازی The Elder Scrolls VI و Starfield در نمایشگاه E3 2019 و همچنین کنفرانس خبری بتسدا، حضور نخواهند داشت.

در نمایشگاه E3 2018 که دو بازی Starfield و The Elder Scrolls VI در کنفرانس خبری بتسدا (Bethesda) معرفی شدند. از آن‌جایی که این شرکت در نمایشگاه E3 2019 هم حضور خواهد داشت، عده‌ای از کاربران امیدوار هستند که نمایش جدیدی را از این دو بازی مشاهده کنند. این در حالی است که بتسدا در نمایشگاه PAX East اعلام کرده است که Starfield و The Elder Scrolls VI در E3 2019 حضور نخواهند داشت.

باتوجه‌به‌جدیدترین اخبار بازی، تاد هاوارد درجریان پنل شرکت بتسدا و موتور گرافیکی جدید بتسدا اعلام کرده است:

موارد خاصی در مورد تکنولوژی مورد استفاده بتسدا وجود دارد. کاربران دوست دارند تکنولوژی مورد استفاده در Starfield را مشاهده کنند که نسخه‌ی دوم این تکنولوژی در The Elder Scrolls VI مورد استفاده قرار خواهد گرفت. هواداران قبل از اینکه سوالات بیشتری را بپرسند، لطفا صبور باشند. راه طولانی درپیش است و در مورد این دوبازی در نمایشگاه E3 پیش‌رو صحبت نخواهیم کرد. لطفا صبور باشید، اما در سالگرد The Elder Scrolls شما را هیجان‌زده خواهیم کرد.

سال گذشته اعلام شد که این دو بازی مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کنند و طبیعی است که امسال نمایشی نداشته باشند. بااین‌حال تاد هاوارد اعلام کرده است که تاریخ انتشار دقیق هر دو بازی را می‌داند، اما گفتن آن حماقت محض است.

در جریان PAX Australia 2018 بود که پیت هاینز، مدیر بخش بازاریابی بتسدا و مت فیرور، مدیرعامل شرکت زنیمکس آنلاین (ZeniMax Online Studios)، اعلام کرده بودند که The Elder Scrolls VI تا زمان عرضه بسیار فاصله دارد و در نسل بعدی بازی‌های ویدیویی، شاهد عرضه‌اش خواهیم بود. نمایش این بازی، محیط کوهستانی و جنگل‌های انبوه را به‌تصویر می‌کشید. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ حدس می‌زنید کنفرانس خبری بتسدا در E3 2019 شامل چه‌مواردی خواهد بود؟

بتسدا سال هیجان‌انگیزی را آغاز کرده است، اولین بسته الحاقی Fallout 76 در دسترس کاربران قرار گرفته است و دو بسته الحاقی دیگر هم تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند. همچنین چندی پیش تریلر داستانی جدیدی از بازی Wolfenstein: Youngblood منتشر شد. جدا از این دو مورد، Doom Eternal و Rage 2 هم برای عرضه در ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده