// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 مجددا معرفی شد

استودیو GSC Game World مجددا بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را معرفی کرد که پیش‌تر در سال ۲۰۱۸ برای عرضه در ۲۰۲۱ معرفی شده بود.

استودیو GSC Game World، سازنده مجموعه S.T.A.L.K.E.R.، در سال ۲۰۱۱ تعطیل شد و اعضای آن وارد استودیوهای دیگری شدند. بااین‌حال در سال ۲۰۱۸ بود که این استودیو هواداران سری بازی‌های S.T.A.L.K.E.R. را با انتشار خبر ساخت S.T.A.L.K.E.R. 2 هیجان‌زده کرد. تا به امروز اخبار دیگری حول این بازی منتشر نشده است، اما به‌تازگی توییت جدیدی توسط حساب کاربری توییتر S.T.A.L.K.E.R. 2 منتشر شده که در نوع خودش جالب است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در توییتر پستی با عبارت «A.N.N.O.N.C.E.D. 2» منتشر کرده است که خبر از معرفی مجدد این بازی می‌دهد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی از این بازی دردسترس نیست و تنها مشخص شده است که در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. همچنین در سایت بازی هم اطلاعات خاصی برای کاربران قرار داده نشده است. استالکر را می‌توان یکی از مجموعه‌های قدیمی و پرطرفدار بازی‌های ویدیویی دانست که به‌خوبی توانسته است فضای آخرالزمانی از حادثه چرنوبیل به‌تصویر بکشد.

با تمام این تفاسیر باید منتظر رویدادهایی نظیر E3 بمانیم؛ شاید استودیو GSC Game World در این رویداد اخبار بیشتری را از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در دسترس کاربران این مجموعه قرار بدهد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده