// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵

بازی‌های Warcraft و Warcraft II در فروشگاه GOG عرضه شدند

همکاری کمپانی Blizzard با فروشگاه GOG موجب شده است که بازی‌های Warcraft و Warcraft II به صورت دیجیتالی از طریق این فروشگاه عرضه شوند.

مجموعه Warcraft (وارکرفت) یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است که تا‌کنون بازی‌های مشهور و محبوبی از آن مانند بازی World of Warcraft منتشر شده‌اند. با گذشت سال‌ها از زمان انتشار، بازی‌های اولیه این سری همچنان در بین بازیکنان محبوب هستند و افرادی بسیار خواهان تجربه آن‌ها هستند. فروشگاه GOG برای این دسته از بازیکنان خبر‌های خوشحال‌کننده‌ای دارد؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی‌های Warcraft و Warcraft II از طریق فروشگاه مذکور عرضه شده‌اند.

عرضه این دو بازی مشهور کمپانی Blizzard (بلیزارد) بدان معنا است که از زمان عرضه در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵، برای اولین بار قادر خواهید بود به صورت آنلاین آن‌ها را خریداری کنید. این نسخه از بازی‌های Warcraft و Warcraft II آپدیت‌هایی دریافت کرده و علاوه بر بخش آنلاین چند‌نفره، از سیستم‌ عامل‌های مدرن نیز پشتیبانی می‌کنند. با استناد به توضیحات فروشگاه GOG، بازی Warcraft: Orcs and Humans که همان حس و حال نسخه اصلی را حفظ کرده است، علاوه بر ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 10، روی سیستم عامل Mac OS X (نسخه 10.11 به بالا) نیز قابل تجربه است.

بازی Warcraft II روی فروشگاه GOG با نام بازی Warcraft II Battle.net Edition شناخته می‌شود و براساس اطلاعات درج شده در صفحه آن تنها کاربران سیستم عامل ویندوز قابل به تجربه آن هستند. این بازی همانند بازی Diablo، دیگر محصول کمپانی بلیزارد که از طریق فروشگاه مذکور منتشر شده، در قالب دو نسخه با تفاوت‌های مهمی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در نسخه کلاسیک این بازی هیچ تغییری داده نشده است، اما به واسطه سرویس Battle.Net می‌توانید به صورت آنلاین بخش چند‌نفره را تجربه کنید. فروشگاه GOG در نسخه مدرن در ازای حذف بخش چند‌نفره آنلاین، تغییراتی از جمله رفع ایراد‌های بازی، ساز‌گاری کامل با کامپیوتر‌های مدرن، پشتیبانی از رزولوشن‌های بالا و ویژگی Upscaling را ایجاد کرده است. در هر دو نسخه از بازی Warcraft II، علاوه بر بازی اصلی، دو بسته الحاقی آن یعنی Tides of Darkness و Beyond the Dark Portal وجود دارند. 

فروشگاه GOG در کانال خود در وب سایت یوتیوب تریلر معرفی بازی‌های Warcraft و Warcraft II را منتشر کرده است که در زیر قابل مشاهده هستند:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه GOG بازی Warcraft: Orcs and Humans را با قیمت ۶ دلار و بازی Warcraft II Battle.net Edition را با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید. در کنار خرید جدا‌گانه، امکان خرید هر دو بازی در قالب یک باندل ۱۵ دلاری وجود دارد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده