// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Borderlands: Game of the Year Edition هفته آینده منتشر می شود

شرکت Gearbox در کنفرانس خبری‌اش در رویداد PAX East 2019، علاوه‌بر رونمایی از بازی Borderlands 3، تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی ریمسترشده‌ی اولین قسمت از این مجموعه‌ی محبوب را نیز اعلام کرد.

Borderlands که در زمان عرضه‌ی خود در سال ۲۰۰۹ میلادی از پس هیجان‌زده کردن طرفداران زیادی برآمد و در طول سال‌ها حکم یکی از محترم‌ترین فرانچایزهای شوتر اول شخص در دنیای بازی‌های ویدیویی را پیدا کرد، خوش‌بختانه در سوم آوریل سال میلادی جاری یعنی چهارشنبه، ۱۴ فروردین سال ۱۳۹۸ شمسی، مجددا با یک نسخه‌ی بهبودیافته عرضه خواهد شد. نسخه‌ای با نام Borderlands: Game of the Year Edition که به شکلی لایق تحسین، دارندگان بازی اصلی روی پلتفرم استیم، بدون نیاز به خرید مجدد به آن دسترسی خواهند داشت.

Borderlands: Game of the Year Edition

نسخه‌ی بازی سال Borderlands، سلاح‌هایی جدید، برطرف شدن مشکلات سیستم نگه‌داری تجهیزات، کیفیت بصری بهبودیافته، پشتیبانی از کوآپ ۴ نفره‌ی آفلاین روی یک صفحه‌ی نمایش به‌صورت اسپلیت‌اسکرین، مینی‌مپ جدید و مشابه با مینی‌مپ موجود در قسمت دوم مجموعه، تمام چهار بسته‌ی الحاقی بازی و مواردی گسترده‌تر را شامل می‌شود تا اگر برخلاف خیلی‌ها از مدت‌ها قبل عاشق این شوتر اول شخصِ RPG نشده بودید، فرصتی عالی برای تجربه‌ی آن در نسل هشتم را در اختیارتان بگذارد. محصولی که روی پلتفرم‌های ویندوز (ازطریق فروشگاه دیجیتالی استیم)، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و البته تغییرات جدی‌تری مانند اضافه کردن یک باس‌فایت نهایی جدید به بازی، فراهم آوردن امکان شخصی‌سازی Vaultتان توسط خود شما و پوشش‌هایی تازه برای شخصیت‌تان و اسلحه‌ی او را نیز به همراه خواهد داشت. راستی تمامی موارد قرارگرفته در این نسخه از جمله چهار DLC بازی یعنی The Zombie Island of Doctor Ned و Mad Moxxi’s Underdome Riot و The Secret Armory of General Knoxx و Claptrap’s New Robot Revolution هم بهبودهای تصویری و گیم‌پلی‌محور خاص خودشان را دریافت کرده‌اند و قرار نیست بازیکن فقط در تجربه‌ی مراحل اصلی، مقابل اثری بهترشده نسبت به نسخه‌ی اصلی قرار بگیرد.

آن‌هایی که علاقه‌مند به تجربه‌ی دوباره و با کیفیت‌تر بازی‌های Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel هم هستند نیازی به نگرانی ندارند. چرا که Gearbox رسما اعلام کرده است که به‌جای ریمستر کردن آن بازی‌ها، ازطریق آپدیتی جدید و رایگان پشتیبانی از تکسچرهای باکیفیت‌تر و رزولوشن 4K را به نسخه‌ی نسل هشتمی آن‌ها می‌افزاید. مواردی که تمامی‌شان فرصتی مناسب برای غرق شدن در دنیای Borderlands و آماده کردن خود برای عرضه‌ی Borderlands 3 در تاریخی نامشخص را تقدیم مخاطبان قدیمی و جدید این مجموعه خواهند کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده