// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷

بازی Conglomerate 451 معرفی شد؛ محصول جدید سازنده بازی Fall of Light

بازی Conglomerate 451 به عنوان تازه‌ترین محصول مشترک استودیو RuneHeads و کمپانی 1C Entertainment معرفی شد.

استودیو RuneHeads همراه با کمپانی 1C Entertainment در سال ۲۰۱۷ بازی Fall of Light را عرضه کرد. حال این استودیو اعلام کرده است که برای پروژه بعدی نیز با کمپانی مذکور همکاری خواهد کرد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، حاصل این اقدام بازی Conglomerate 451 بوده که در سبک Dungeon Crawler اول شخص ساخته شده است.

در این بازی کنترل یک تیم از ماموران حفظ نظم و آرامش که به صورت کلون ساخته شده‌اند بر عهده بازیکنان قرار دارد. بخش‌های مختلف اعضای این تیم مانند سلاح‌ها، ایمپلنت‌ها، بازو‌ها و پاهای سایبرنتیک قابل شخصی‌سازی هستند. تغییر این موارد نحوه رفتار و عملکرد شخصیت‌ها را دچار تغییر و تحول خواهد کرد. به منظور در اختیار داشتن ارتقا‌های بیشتر و جدید‌تر لازم است از طریق بخش تحقیق و توسعه (R&D Department) اقدام کنید. دیگر ویژگی‌های بازی Conglomerate 451 مانند مرگ بدون بازگشت شخصیت‌ها و مراحلی که به مرور ساخته می‌شوند، مواردی هستند که علاقه‌مندان به سری XCOM با آن‌ها آشنا هستند.

تمامی ماموریت‌های بازی مذکور در بخش ۴۵۱ شهر کنگلومرت (Conglomerate) انجام می‌شوند و بازیکنان در فضای سایبرپانک به صورت اول شخص در محیط حرکت می‌کنند. در هنگام مبارزات بازیکنان به صورت نوبتی و به واسطه سیستمی مشابه VATS اعضای بدن یا نقاط ضعف دشمنان را مورد هدف قرار می‌دهند. این ویژگی تنها به بازیکنان محدود نمی‌شود و دشمنان نیز می‌توانند چنین عملی را انجام دهند. دشمنان به واسطه این امر صدمه‌های شدیدی به شخصیت‌ها وارد می‌کنند که در ادامه مشکلات متعددی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد. هک کردن یکی از بخش‌های مهم بازی Conglomerate 451 است که با کمک آن بازیکنان می‌توانند پیش از آغاز ماموریت از مزایای مختلفی بهره ببرند. کمپانی 1C Entertainment در کانال خود در یوتیوب تریلر معرفی این بازی را منتشر کرده است که در زیر آن را مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

نسخه دسترسی پیش از موعد بازی Conglomerate 451 به‌زودی از طریق فروشگاه استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده