نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۷

بازی‌های رایگان ماه آوریل 2019 پلی استیشن پلاس معرفی شدند

دو بازی Conan Exiles و The Surge را می‌توانید در ماه آوریل به صورت کاملا رایگان از شبکه‌ی پلی استیشن نتورک دریافت و تجربه کنید.

با رسیدن به روزهای پایانی ماه مارس، سونی بازی‌های رایگان ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) شبکه‌ی پلی استیشن نتورک را در جریان آخرین اخبار بازی، معرفی کرده است و حالا می‌دانیم بعد از Call of Duty: Modern Warfare و بازی The Witness که در ماه مارس برای دارندگان سرویس پلاس شبکه‌ی مذکور رایگان شدند، حالا با چه بازی‌هایی مواجه هستیم.

در ابتدا، بازی Conan Exiles، ساخته‌ی استودیو Funcom را داریم که در این ماه به شکل رایگان در اختیار دارندگان اشتراک پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. در این بازی کاملا آنلاین بقامحور، در یک جهان بزرگ رها می‌شوید و با همکاری دیگر بازیکنان حاضر، برای زنده ماندن تلاش خواهید کرد. شکار کردن، مبارزه با سلاح‌های سرد/گرم، خانه‌سازی، مقاومت‌ در برابر شرایط سخت و بیشتر، از مواردی هستند که در این بازی، شخص گیمر با آن‌ها روبه‌رو خواهد شد.

دومین بازی رایگان ماه آوریل دارندگان اشتراک PlayStation Plus اما The Surge نام دارد که تیم Deck13 آن را ساخته و شرکت Focus Home Interactive منتشر کرده است. در این اثر شوتر سوم‌شخص، نقش‌آفرینی و چالش‌برانگیز، می‌توانید با ساخت و ساز و آپگرید کردن زره آهنی و اسکلتی خود، به مبارزه با دشمنان خود در جهان بزرگ بازی بروید. البته هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از بازی، نسخه‌ی استاندارد یا Augmented edition، قرار است به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار بگیرد و فعلا باید منتظر بمانیم.

با رسیدن ماه آوریل، با داشتن اشتراک پلی‌استیشن پلاس، این دو بازی را می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان برای پلی استیشن 4 خود دانلود و تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده