// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

تیزر جدید Wolfenstein: Youngblood به محل نامعلوم کاراکتر بازی اشاره دارد

حساب کاربری توییتر Wolfenstein یک تیزر جدید از بازی Wolfenstein: Youngblood منتشر کرده است که وضعیت نامشخص بلازکوویچ را نشان می‌دهد.

در نمایشگاه E3 2018 بود که کمپانی بتسدا (Bethesda) بازی Wolfenstein: Youngblood را معرفی کرد. تابه‌امروز اخبار خاصی از این بازی منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد در آینده اخبار بیشتری حول این بازی منتشر شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر ولفنشتاین یک گیف از بازی Wolfenstein: Youngblood را منتشر کرده است که وضعیت ترور بیلی را نشان می‌دهد. وی در محلی نامعلوم قرار دارد و به‌نظر می‌رسد ناپدید شده است.

به‌عبارتی در جریان داستان بازی Wolfenstein: Youngblood، بازیکنان در نقش دختران دوقلوی بلازکوویچ قرار می‌گیرند و ماموریت دارند به شهر پاریس سفر کنند تا پدر گمشده‌ی خود را پیدا کنند. بااین‌حال اطلاعات دقیقی از بازی دردسترس نیست و امیدواریم با انتشار این گیف و در آینده نزدیک، اخبار بیشتری حول نسخه یانگ بلاد در دسترس قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید از اینجا گیف منتشر شده را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی Wolfenstein: Youngblood هم‌اکنون مراحل توسعه خود را سپری می‌کند و در تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده