نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

بازی Final Fantasy Dissidia NT میزبان کاراکتر زینوس از بازی Final Fantasy XIV می‌شود

کمپانی اسکوئر انیکس از راهیابی زینوس، تبهکار بازی Final Fantasy XIV به بازی مبارزه‌ای Final Fantasy Dissidia NT در طی ماه جاری خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاراکتر تازه بازی مبارزه‌ای مجموعه محبوب فاینال فانتزی یعنی بازی Final Fantasy Dissidia NT معرفی شده است. امروز کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) در جریان رویداد Final Fantasy Fan Festival واقع در شهر توکیو اعلام کرد که کاراکتر Zenos (زینوس) از بازی Final Fantasy XIV در طی روزهای آینده به نسخه پلی استیشن 4 و کامپیوتر بازی Final Fantasy Dissidia NT راه خواهد یافت.

کاراکتر زینوس در ابتدای کار در تاریخ ۶ فروردین (۲۶ مارس) برای نسخه آرکید بازی Dissidia Final Fantasy در دسترس قرار می‌گیرد و نهایتا در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل) به نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 4 بازی راه خواهد یافت. همچنین افرادی که در آخرهفته در رویداد Fan Fest واقع در توکیو شرکت می‌کنند، می‌توانند به تجربه کاراکتر تازه بازی بپردازند.

Final Fantasy Dissidia NT

اگر در این‌باره اطلاع ندارید باید بگوییم که زینوس، آنتاگونیست اصلی بسته الحاقی آنلاین بازی Final Fantasy XIV بود که Stormblood نام داشت. بازی Dissidia Final Fantasy NT در حال حاضر در سراسر جهان برای پلتفرم‌های PS4 و PC در دسترس است و امکان تجربه بازی Dissidia Final Fantasy تنها از طریق دستگاه‌های آرکید ژاپنی مهیا است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به این بازی را از طریق «صفحه اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده