نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بازی Persona 5 The Royal با انتشار یک تریلر معرفی شد؛ انتشار اطلاعات بیشتر در ۴ اردیبهشت

تریلر معرفی بازی Persona 5 The Royal دختری مرموز را نمایش می‌دهد که به احتمال زیاد، سوژه‌ی اصلی این محتوای جدید از بازی پرسونا 5 باشد. با زومجی همراه باشید

اگر یادتان باشد، چندی پیش سازنده بازی Persona 5 یعنی استودیو آتلوس، در جریان پخش قسمتی ویژه از انیمه‌ی سریالی بازی مذکور، یک تیزر کوتاه را نمایش داد و بازی Persona 5 R را معرفی کرد؛ در کنار این موارد، Persona 5 R برای عرضه روی پلی استیشن 4 تایید شد و سازندگان بازی، ماه مارس را زمان انتشار اطلاعات بیشتر اعلام کردند.

حالا که ماه مارس هم فرا رسیده، استودیو آتلوس در جریان آخرین اخبار بازی و طی استریم قسمتی جدید و به‌خصوص از انیمه‌ی سریالی پرسونا 5 با نام Stars and Ours، تریلر معرفی بازی Persona 5 The Royal را منتشر کرده است. در این تریلر، دختری مرموز را می‌بینیم که لباس فرم آکادمی شوجین (محل تحصیل شخصیت‌های اصلی داستان) را بر تن دارد و به یکی از تلویزیون‌های بزرگ محله‌ی شیبویا که لوگوی Phantom Thieves را نمایش می‌دهد، خیره شده است. در این لحظه است که مکالمه‌ی دختر با شخصی ناشناس را می‌شنویم که چنین می‌گویند:

مرد: نظرت راجع به Phantom Thieves چیست؟

دختر: از نظرم، کمک کردن به مردم کار خیلی خوبی است؛ اما اگر بخواهم روراست باشم، از آن‌ها خوشم نمی‌آید! روش آن‌ها واقعا نمی‌تواند به عوض شدن مردم یا دنیا کمک کند. این خود شما هستید که در آخر کار، مشکلات‌تان را حل می‌کنید، نه شخص دیگر!

با توجه به ظاهر این دختر مرموز، او یکی از دانش‌آموزان سال اولی آکادمی شوجین است و پسوند Royal برای این محتوای جدید، در کنار مواردی که دختر در پاسخ به مرد ناشناس ذکر کرد، احتمالا خبر از یک شخصیت منفی جدید دقیقا در خلاف جهت کاراکتر اصلی داستان، جوکر، را می‌دهد و می‌توانیم انتظار اضافه شدن یک Palace همراه با ماجراهایی جدید را داشته باشیم.

طبق اطلاعاتی که سازندگان بازی منتشر کرده‌اند، طی ماه آینده یعنی در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) که یک کنسرت ویژه برای بازی پرسونا 5 برگزار می‌شود، اخباری جدید از Persona 5 The Royal با مخاطبان به‌اشتراک گذاشته خواهد شد و تا آن موقع برای بیشتر روشن شدن ماجرا، اینکه به‌عنوان مثال اثر مذکور قرار است یک بسته‌ی الحاقی باشد یا نسخه‌ی Game of The Year Edition بازی یا مواردی از این دست، باید صبر کنیم.

بازی Persona 5 را هم‌اکنون می‌توانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده