// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

رویداد ID@Xbox Game Pass معرفی شد؛ برنامه ای برای معرفی بازی های مستقل

کمپانی مایکروسافت از پخش برنامه‌ای تحت نام ID@Xbox Game Pass با تمرکز روی معرفی بازی‌های مستقل در هفته آینده خبر داد.

از اوایل سال گذشته میلادی کمپانی Nintendo (نینتندو) در قالب پخش برنامه Nindies Showcase به معرفی بازی‌های مستقل شاخصی که در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهند گرفت، می‌پردازد. با این وجود که کمپانی مذکور برای اولین بار چنین رویداد‌هایی را بر‌گزار کرده است، اما به نظر می‌رسد این کمپانی ژاپنی در انجام چنین برنامه‌ای تنها نیست؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت از برنامه‌ای مشابه با نام ID@Xbox Game Pass رونمایی کرده است. 

براساس اعلام کمپانی Microsoft اولین قسمت از برنامه ذکر شده در ساعت ۲۰:۳۰ روز ۶ فروردین پخش خواهد شد. علاقه‌مندان به این رویداد می‌توانند از طریق صفحه رسمی ایکس باکس در وب سایت یوتیوب آن را مشاهده کنند. همانطور که از نام برنامه می‌توان برداشت کرد، در قالب آن بازی‌های مستقلی که به سرویس Xbox Game Pass (ایکس باکس گیم پس) ارتباط دارند و به‌زودی به واسطه آن در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند، حضور خواهند داشت.

تا زمان نگارش این مطلب حضور سه بازی Void Bastards ،Supermarket Shriek و Afterparty در اولین قسمت از برنامه ID@Xbox Game Pass تایید شده است. همچنین در بخشی از این برنامه به استودیو Night School (نایت اسکول)، سازنده بازی Afterparty می‌رویم و بیشتر با روند ساخت بازی آشنا می‌شویم. براساس اعلام کمپانی مایکروسافت، معرفی باز‌ی‌های جدید نیز یکی از بخش‌های برنامه مذکور است. هم‌اکنون به واسطه ID@Xbox بازی‌های جالب‌توجهی از جمله Tunic در حال ساخت هستند که بدون شک انتشار اطلاعات بیشتر از آن‌ها قبل از رویداد PAX East جذاب خواهد بود.

با آغاز پخش برنامه ID@Xbox Game Pass و قرار گرفتن آن در کنار برنامه Inside Xbox، تعداد برنامه‌های ماهیانه کمپانی مایکروسافت که در قالب آن‌ها اخبار مرتبط با پلتفرم‌ ایکس باکس اطلاع‌رسانی می‌شوند، به دو برنامه افزایش می‌یابد. علاوه بر کمپانی‌های نینتندو و مایکروسافت، کمپانی سونی نیز برنامه‌ای به سبک Nintendo Direct پخش خواهد کرد. با استناد به اعلام این کمپانی، برنامه مذکور تحت نام State Of Play در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد روز ۶ فروردین از طریق کانال‌های رسمی پلی استیشن در یوتیوب و توییچ پخش می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این برنامه می‌توانید به مطلب مربوطه در سایت زومجی مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده