// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۲

تاریخ انتشار بازی Control مشخص شد

استودیو Remedy تاریخ انتشار بازی Control را مشخص کرد و بالاخره در تابستان می‌توانیم به کاوش در The Oldest House بپردازیم.

دیروز فروشگاه رسمی مایکروسافت تاریخ انتشار بازی Control را ۲۷ آگوست (۵ شهريور ۱۳۹۸) قرار داده بود و با توجه به سابقه خوبی که این فروشگاه در لو دادن تاریخ انتشار بازی‌ها پیش از اعلام رسمی دارد، بازیکنان بسیاری درستی این موضوع را از استودیو رمدی جویا شدند و ساعاتی قبل 505 گیمز به عنوان ناشر این بازی تاریخ انتشار اعلام شده از سوی فروشگاه مایکروسافت را تایید کرد و به این ترتیب در شهریور ماه می‌توانیم این بازی را تجربه کنیم.

استودیو رمدی قصد دارد برای بازی کنترل یک یا چند بسته الحاقی عرضه کند تا بازیکنان بتوانند زمان بیشتری را در محیط بازی سپری کنند. همچنین با توجه صحبت‌های کارگردان بازی یعنی میکائیل کاسورینن، در Control شاهد هیچ پرداخت درون برنامه‌ای نخواهیم بود.

بازی کنترل هم مانند چندین بازی بزرگ دیگر از جمله Metro Exodus و The Division 2 به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد؛ البته کنترل در «انحصار زمانی» اپیک گیمز خواهد بود و چند ماه بعد از انتشار بازی در سایر فروشگاه‌ها نیز قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد انتشار انحصاری بازی Control در فروشگاه اپیک گیمز چیست؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده