// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

تاریخ انتشار قسمت‌های باقی مانده بازی Life is Strange 2 مشخص شد

استودیو فرانسوی دونت ناد تاریخ انتشار سه قسمت باقی مانده از بازی Life is Strange 2 را اعلام کرد.

بسیاری از بازیکنان انتظار داشتند تا پایان فصل تابستان شاهد انتشار تمامی قسمت‌های بازی Life is Strange 2 باشیم، اما اینطور که پیدا است برای تجربه قسمت پایانی این بازی باید تا آذر ماه صبر کنیم.

قسمت سوم Life is Strange 2 تحت نام «زمین بایر» قرار است در ۱۹ ارديبهشت منتشر شود؛ تقریبا چهار ماه پس از انتشار قسمت دوم. انتظار برای انتشار قسمت چهار کمی کوتاه‌تر از قسمت سوم است و در ۳۱ مرداد شاهد انتشار آن خواهیم بود، اما آخرین قطعه از پازل Life is Strange 2 باز هم با فاصله زمانی تقریبا چهار ماهه، در ۱۲ آذر عرضه خواهد شد.

Life is Strange 2

با این تفاسیر پنج قسمت لایف ایز استرنج ۲ طی ۱۴ ماه منتشر می‌شوند؛ در حالی که تمامی پنج قسمت بازی نخست طی ۹ ماه در اختیار بازیکنان قرار گرفت. امیدوارم فاصله زمانی طولانی بین قسمت‌های مختلف Life is Strange 2 منجر به افزایش کیفیت محصول نهایی شود و با اثری درخور توجه همچون Life is Strange مواجه باشیم.

بازی Life is Strange 2 به ماجراجویی‌های شان و دنیل دیاز ۱۶ و ۹ ساله می‌پردازد؛ دو برادر که راهی شهر پورتو لوبوس مکزیک می‌شوند تا در یک داستان تازه و اورجینال همانند قصه مکس و کلوئی در آریزونا، بازیکنان را با خود همراه کنند.

دو قسمت نخست Life is Strange 2 هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل انجام است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده