نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

بازی‌های معرفی یا نمایش داده شده در رویداد Nindies بهار 2019

نینتندو در رویداد Nindies بهار ۲۰۱۹، اطلاعاتی از ۱۸ بازی مستقل کنسول نینتندو سوییچ ارائه کرد که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

نینتندو دقیقا مثل سال گذشته، با برگزاری یک رویداد Nindies تقریبا نیم‌ساعته، اطلاعاتی از بازی‌های مستقلی که در آینده قرار است برای نینتندو سوییچ منتشر شوند، ارائه کرد. همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، در این رویداد بازی Cuphead برای کنسول نینتندو تایید شد و جدا از آن، شاهد ارائه اطلاعات یا نمایش‌هایی از ۱۷ بازی دیگر هم بودیم. پیش از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم ویدیو کامل این مراسم را در ادامه تماشا کنید تا بعد نگاهی به تمام بازی‌های معرفی یا نمایش داده‌شده در جریان آن داشته باشیم:

دانلود ویدیو از آپارات

Cuphead

Cuphead

Cuphead یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود و حال قرار است در تاریخ ۲۹ فروردین ۹۸، رسما برای سوییچ هم منتشر شود. اطلاعاتی از اینکه آیا نسخه سوییچ بازی ویژگی جدید خاصی خواهد داشت یا خیر ارائه نشده است اما کاپهد از آن دست بازی‌هایی است که برای سوییچ مناسب هستند و مخصوصا تجربه دو‌نفره این اثر دیوانه‌وار روی این کنسول بسیار لذت‌بخش خواهد بود. 

Overland

بازی دیگری که برای سوییچ معرفی شده، Overland نام دارد. این اثر بازیکنان را به سفری می‌برد که در آن باید در جهانی که به شکل تصادفی ساخته می‌شود، از قسمت‌های مختلف آمریکا بازدید کنید. البته در این سفر باید منابع مختلفی را به شکل درست جمع‌آوری کنید، با افرادی که زنده مانده‌اند همراه شوید و از همه این‌ها مهم‌تر، سگ‌هایی را که در طول سفرتان می‌بینید نجات دهید! این بازی پاییز ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. 

My Friend Pedro

بازی My Friend Pedro اولین بار در جریان رویداد E3 2018 برای پی‌سی معرفی شد و حال طبق اطلاعات ارائه‌شده در رویداد امروز، این اثر قرار است در بین کنسول‌ها فعلا به‌صورت انحصاری برای سوییچ منتشر شود. My Friend Pedro یک تجربه شوتر مفرح و دیوانه‌وار است که طبق اعلام سازندگان در ماه ژوئن ۲۰۱۹ (خرداد/تیر ۹۸) برای سوییچ در دسترس خواهد بود.

Neo-Cab

Neo-Cab هم مانند بازی قبلی، اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و حال برای سوییچ هم تایید شده است. در این بازی در یک دنیای سایبرپانکی‌مانند وظیفه هدایت یک تاکسی را برعهده خواهید داشت و باید تعاملات مختلفی با مسافرینی که سوار می‌کنید داشته باشید. البته بازی داستانی به‌مراتب عمیق‌تر روایت می‌کند و حتی پای نیرو‌های پلیس هم پس از مدتی به داستان بازی باز می‌شود. این اثر تابستان ۲۰۱۹ در دسترس خواهد بود.

The Red Lantern

یکی دیگر از بازی‌های معرفی‌شده در این رویداد، The Red Lantern است که هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و فقط اعلام شده در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود. این بازی، بازیکنان را به مناطق آلاسکا می‌برد که در آنجا، اتفاقاتی باعث می‌شوند تا شخصیت اصلی مجبور شود با تمام داشته‌هایش با جانوران وحشی و تهدید‌های دیگر مبارزه کند. این بازی دارای المان‌های روگ‌لایک است. 

darkwood

Darkwood

بازی Darkwood در ماه می (اردیبهشت/خرداد ۹۸) منتشر خواهد شد و در آن، به جنگلی سفر خواهیم کرد که برای مقابله با تهدید‌های موجود در آن، باید منابع مختلفی را جمع‌آوری کنیم و محیط‌های مرموز و عجیبی را مورد جستجو قرار دهیم. این بازی اتمسفر جالبی دارد و المان‌هایی از سبک ترس هم در آن دیده می‌شود. Darkwood پیش از این در سال ۲۰۱۷ برای پی‌سی منتشر شده بود.

Katana Zero

Katana Zero هم از بازی‌های جالب نمایش داده‌شده در رویداد امروز بود. این بازی دو‌بعدی، اثری اکشن و بسیار سریع است که در آن در نقش شخصیتی کاتانا به‌دست، باید به نبرد با انواع و اقسام دشمنان بروید. گرافیک پیکسلی بازی یکی از ویژگی‌هایی بود که در تریلرش جذاب به‌نظر می‌رسید. این بازی هم مثل کاپهد ۲۹ فروردین ۹۸ منتشر می‌شود.

Creature in the Well

Creature in the Well ترکیبی از پینبال و یک بازی پازل است که تابستان ۲۰۱۹ در دسترس قرار خواهد گرفت. در این بازی باید با ضربه زدن به گلوله‌های نورانی، معما‌های موجود در بازی را حل و در آن پیشروی کنید. دنیایی رنگارنگ با جلوه‌های بصری جذاب از ویژگی‌های Creature in the Well هستند. 

Bloodroots

بازی Bloodroots پیش از این معرفی شده بود و در رویداد Pax West 2018 هم نمایشی داشت که مورد‌توجه خیلی از رسانه‌ها هم قرار گرفت. این بازی شباهت زیادی به Hotline Miami دارد که البته در جهانی متفاوت‌تر جریان می‌یابد. حال تایید شده که این بازی تابستان ۲۰۱۹ برای سوییچ هم منتشر می‌شود.

RAD

RAD

اما یکی از مهم‌ترین بازی‌های معرفی‌شده در رویداد امروز، RAD، ساخته استودیو خوش‌نام دابل فاین بود که وظیفه انتشار آن برعهده باندای نامکو است. این بازی ایده خلاقانه‌ای دارد و بازیکنان را در نقش شخصیت‌هایی قرار می‌دهد که برای حل چالش‌های موجود در بازی، باید از قابلیت تبدیل کردن خودشان به موجودات دیگر استفاده کنند؛ برای مثال می‌توانید به یک مار تبدیل شوید و بدین ترتیب از مزیت‌های یک مار استفاده کنید! این بازی تابستان ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

Pine

یکی از بازی‌هایی که می‌تواند به اثری عالی در بین بازی‌های سوییچ تبدیل شود، Pine است. این بازی تجربه‌ای جهان‌باز به‌حساب می‌آید که در آن وارد دنیایی بسیار بزرگ خواهید شد که گرافیک خوش رنگ و لعابی هم دارد و می‌توانید در آن گشت و گذار و چالش‌های موجود را حل کنید. بازی برای ماه آگوست (مرداد/شهریور ۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

Super Crate Box

Super Crate Box یک بازی شوتم آپ نسبتا قدیمی است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و حال، اعلام شده که این اثر در ماه آوریل (فروردین/اردیبهشت ۹۸) برای سوییچ هم منتشر خواهد شد و البته که قرار است از حالت چندنفره هم پشتیبانی کند. 

Nuclear Throne

Nuclear Throne

Super Crate Box تنها بازی تایید‌شده استودیو ولامبیر برای سوییچ نیست و دیگر بازی آن‌ها یعنی Nuclear Throne هم برای این کنسول تایید شده و جالب اینکه این بازی از همین امروز قابل خرید و تجربه است. 

Vlambeer Arcade

استودیو ولامبیر البته به جز دو بازی مذکور، یک برنامه جدید هم در قالب Vlambeer Arcade برای سوییچ تدارک دیده که قرار است به مرور زمان با بازی‌های بیش‌تر آپدیت شود و اولین بازی تایید‌شده برای آن هم اثری به‌نام Ultra Bugs است. 

Swim Sanity

Swim Sanity بازیکنان را به دنیای در زیر آب‌ها می‌برد که در آن، باید ماموریت‌هایی را به‌ تنهایی یا در قالب تجربه‌ای چندنفره حل کنند. این بازی تابستان ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. 

Blaster Master Zero 2

یکی دیگر از بازی‌هایی که از همین امروز می‌توانید آن را خرید و تجربه کنید، Blaster Master Zero 2 است که دنباله نسخه اول و موفق این بازی به‌شمار می‌رود.

Stranger Things 3: The Game

بازی Stranger Things 3: The Game پیش از این در رویداد The Game Awards 2018 معرفی شده بود و حال اعلام شده که در تاریخ ۱۳ تیر و همزمان با انتشار فصل سوم این سریال محبوب منتشر خواهد شد. این بازی داستانی مرتبط با فصل سوم سریال روایت می‌کند و قرار است دارای ۱۲ شخصیت قابل‌بازی باشد و البته از حالت Co-Op هم پشتیبانی می‌کند.

Cadence of Hyrule

Cadence of Hyrule

Cadence of Hyrule بازی جدید سازندگان Crypt of the NecroDancer است که به‌نوعی یک نسخه فرعی از سری زلدا هم به‌شمار می‌رود. وقایع این بازی در دنیای هایرول جریان دارند و از آن مهم‌تر شخصیت‌های لینک و زلدا هم در این بازی حاضر خواهند بود. همین موارد Cadence of Hyrule را به یکی از مهم‌ترین بازی‌های معرفی‌شده در رویداد نیندیز تبدیل می‌کنند. 

نظرات خود را در مورد بازی‌های معرفی‌شده با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده