نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

بازی Cuphead برای نینتندو سوییچ تایید شد

نینتندو در جریان رویداد Nindies که دقایقی پیش برگزار شد، رسما بازی Cuphead را برای سوییچ تایید کرد.

نینتندو همان‌طور که وعده داده بود، امروز رویداد Nindies بهار ۲۰۱۹ را برگزار و در جریان آن، بازی‌های مستقل مختلفی را برای نینتندو سوییچ معرفی یا نمایش جدیدی از آن‌ها ارائه کرد. اما در کنار تمام بازی‌های دیگر، یکی از مهم‌ترین آثار تایید‌شده برای کنسول هیبریدی نینتندو Cuphead، ساخته تحسین‌شده استودیو MDHR بود که اولین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و استقبال عالی گیمر‌ها و منتقدین را هم در پی داشت. در ادامه می‌توانید تریلر جالب معرفی بازی برای سوییچ را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کاپهد پیش از این به‌جز پی‌سی، فقط برای ایکس باکس وان منتشر شده بود و بدین ترتیب سوییچ دومین کنسولی است که این بازی روی آن در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین تاریخ انتشار نسخه سوییچ بازی Cuphead هم مشخص شده و بر این اساس، ۲۹ فروردین ۹۸ قادر به تجربه این بازی روی سوییچ خواهید بود. همچنین در صورت تمایل، از هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کنید. 

همان‌طور که اشاره کردیم کاپهد جزو بازی‌های با‌کیفیت سال ۲۰۱۷ بود که پس از پشت سر گذاشتن روند توسعه نسبتا طولانی، منتشر شد و باوجود داشتن درجه سختی بالا توانست نمرات خیلی خوبی هم دریافت کند. شما می‌توانید بررسی بازی Cuphead را در زومجی بخوانید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده