// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

چالش ماهیگیری به بازی Red Dead Online اضافه شد

به‌تازگی آپدیت جدید بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 در دسترس قرار گرفته است و شاهد اضافه شدن چالش ماهیگیری هستیم.

کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده بازی Red Dead Redemption 2، سعی دارد با اضافه کردن محتویات مختلف به‌ بتای Red Dead Online، آن را تازه و سرگرم کننده نگه دارد. طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا آپدیت جدیدی برای Red Dead Online در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است. در جریان این به‌روزرسانی شاهد محتویات جدیدی هستیم.

اصلی‌ترین محتوای اضافه شده به‌بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 را می‌توان چالش ماهیگیری دانست. بازیکنان می‌توانند در حالت Free Roam به‌سراغ صید ماهی بروند و سایر بازیکنان را به‌چالش بکشند. هر بازیکنی که‌ در زمان مشخص‌شده بیشترین تعداد ماهی را بگیرد، برنده خواهد بود. همچنین وزن ماهی‌ها در رودخانه، دریا یا باتلاق‌های بازی هم در این چالش و نحوه امتیازش تاثیر گذار هستند.

جدا از چالش ماهیگیری، راک‌ استار گیمز اعلام کرده است که در به‌روزرسانی مورد نظر، آیتم‌هایی نظیر کلاه Gator، لباس Ortega، شلوار Pelt Half و دستکش Woodland به‌فروشگاه‌های بازی اضافه شده‌اند. این آیتم‌ها محدود هستند و بازیکنان از Wheeler و Rawson می‌توانند این آیتم‌ها را تهیه کنند. در انتها مشخص شده است که بازیکنان با کشتن تمامی حیوانات بازی، ۳۰ درصد XP دوبرابر دریافت خواهند کرد. همچنین با دریافت Fishing Care Package پنج عدد Live Crickets، یک عدد River Lure، یک عدد Lake Lure و یک عدد Swamp Lure هم دریافت خواهید کرد.

بازیکنان Red Dead Online می‌توانند این پکیج را از طریق اداره پست یا لوت‌باکس داخل کمپ‌شان دریافت کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد محتویات Red Dead Online چیست؟

Red Dead Online


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده