نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Doom Eternal با کیفیت 4K روی سرویس استریمینگ Stadia اجرا می‌شود

باتوجه‌به اطلاعاتی که در رویداد معرفی پلتفرم گیمینگ گوگل یعنی «گوگل Stadia» منتشر شده، بازی Doom Eternal با وضوح 4K و نرخ فریم ۶۰ روی سرویس استریمینگ نام‌برده، اجرا خواهد شد.

شب گذشته شرکت گوگل با معرفی سرویس گیمینگ خود که Stadia نام دارد، نقشه‌ی فعالیتش در حوزه‌ی سرگرمی‌های الکترونیکی را به‌نوعی ترسیم کرد؛ مسیری که احتمالا شرکت‌های دیگری هم به آن قدم بگذارند.

در خلال نمایش شب گذشته‌ی گوگل، صحبت‌ از پشتیبانی سرویس مذکور از بازی‌های استودیوهای Third Party شد و در مسیر این بحث، مارتی استراتن، تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیو id Software که این روزها سخت مشغول ساخت دو بازی Doom Eternal و Rage 2 هستند، روی استیج آمد و از بازی Doom Ethernal گفت.

باتوجه‌به صحبت‌های استراتن، بازی نه‌تنها روی این پلتفرم جدید قابل بازی خواهد بود، بلکه با وضوح 4K و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد و از تکنیک‌های بصری قدرتمندی همچون قابلیت HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تاریخ انتشار بازی Doom Eternal هنوز مشخص نیست اما به احتمال بسیار زیاد، باتوجه‌به تایید شدن حضور شرکت بتسدا در E3 2019، تاریخ انتشار اثر مذکور را در رویداد نام‌برده، خواهیم دانست.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده