// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴

هیدئو کوجیما و نورمن ریداس در جشنواره فیلم ترایبکا راجع به Death Stranding صحبت خواهند کرد

مطابق تازه‌ترین اخبار، به زودی و در ارائه‌ای درون جشنواره‌ی فیلم ترایبکا (Tribeca Film Festival)، هیدئو کوجیما، جف کیلی و نورمن ریداس موارد تازه‌ای درباره‌ی بازی Death Stranding را با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

Death Strandingبه نظر می‌رسد که ماه آینده‌ی میلادی و در جریان تازه‌ترین دوره از جشنواره‌ی سالانه‌ی ترابیکا که رابرت دنیرو و جین رزنتال چند سال قبل آن را در واکنش به رخدادهای اتفاق‌افتاده در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی و برای همراهی با بازماندگان این واقعه در محله‌ی ترایبکای منهتن (منطقه‌ای از شهر نیویورک ایالات متحده‌ی آمریکا) به وجود آوردند، کارگردان و بازیگر نقش اصلی بازی مورد انتظار Death Stranding نیز ارائه‌ای مخصوص به خودشان را تحویل طرفداران می‌دهند. محتوای این ارائه نیز چیزی نخواهد بود جز صحبت درباره‌ی تاثیرات مثبت پروسه‌ی ساخت یک بازی ویدیویی، روی روابط حرفه‌ای شخص نورمن ریداس و هیدئو کوجیما و چگونگی به چالش کشیدن و جلوتر بردن حد و مرزهای مدیوم ویدیوگیم با همین اثر تازه. مجری این گفت‌وگوی جذاب هم شخصی نخواهد بود جز طرفدار پروپا قرص کوجیما و تهیه‌کننده و مجری مراسم «گیم اواردز» (The Game Awards) یعنی جف کیلی؛ همان کسی که باعث شد چند ماه قبل، همه‌ی ما بازیکنان مقابل صحنه‌ی زیبای کنار هم ایستادن رئسای سه برند پلی استیشن، نینتندو و ایکس باکس، قرار بگیریم. با توجه همه‌ی موارد گفته‌شده، اگر مشتاق به دنبال کردن این رویداد که شاید اطلاعات و تصاویری از بازی را هم به صورت شوکه‌کننده و غیرمنتظره تقدیم‌مان کند هستید، باید بدانید که می‌توانید راس ساعت ۰۲:۳۰ بامداد جمعه، ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ به وقت ایران، به تماشای گفت‌وگوی سه‌نفره‌ی کوجیما، ریداس و کیلی بنشینید.

همان‌گونه که خودتان هم به خوبی می‌دانید، Death Stranding نخستین بار لابه‌لای ثانیه‌های هیجان‌انگیز کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2016 توسط استودیوی تازه‌تاسیس کوجیما پروداکشنز معرفی شد؛ اثری که بازیگرانی شناخته‌شده همچون مدس میکلسن، لئا سیدو، لیندسی واگنر و تروی بیکر را در گروه سازندگان خود دارد و این‌روزها به گفته‌ی خود کوجیما، وی و همکارانش پروسه‌ی دوبله‌ی آن به زبان ژاپنی و بهبود بخشیدن و ایده‌آل کردن تمامی بخش‌هایش را جلو می‌برند.

Hideo Kojima

Death Stranding حتی با وجود نمایش پنج تریلر تا به امروز و منتشر شدن اطلاعاتی مبنی بر طبقه‌بندی شدن آن در گونه‌های بازی‌های اکشن، جهان‌باز و ترسناک در عین بهره بردنش از ژانری جدید و مخصوص به خود، همچنان از فضای رازآلود تولیدی‌اش خارج نشده است و دوست‌داران خالق مجموعه Metal Gear را به گمانه‌زنی درباره‌ی خود وامی‌دارد. به همین خاطر و با توجه به کارهای تماما غیرمنتظره‌ی کوجیما در بسیاری از زمان‌ها و همچنین بیان شدن شایعاتی متعدد با محوریت عرضه‌ی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ میلادی، خیلی‌ها امیدوار هستند که او حتی در همین ارائه، موارد مهم و گفته‌نشده‌ای از پروژه‌ی تازه‌ی خود را با همگان در میان بگذارد؛ مخصوصا به این خاطر که عشق‌وعلاقه‌ی بی‌پایان او نسبت به هنر هفتم بر کسی پوشیده نیست و از این جهت، حضورش در یک رویداد سینمایی بزرگ که ستاره‌ها و فیلم‌سازها و حتی فیلم‌های مورد انتظار مختلفی هم در آن حضور خواهند داشت، همیشه می‌تواند به معنی نزدیک بودن زمان از راه رسیدن اخباری پراهمیت باشد. بالاخره داریم درباره‌ی کسی صحبت می‌کنیم که پیش‌تر هم گفته بود که با بازی جدید خود، قصد برقرار کردن تعادلی تازه بین داستان‌گویی مولفانه (آن‌چه در شاهکارهای سینمایی به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود) و سرگرمی‌آفرینی را دارد.

هیدئو کوجیما: گاهی من فیلم‌های شدیدا هنری و آثار مستقل سینمایی را تماشا می‌کنم. ولی در راه خلق پروژه‌ی خودم، می‌خواهم همیشه آنقدر میانه‌رو باشم که به بیان عامیانه، هم مخاطبان علاقه‌مند به فیلم‌های مستقل و هم عاشقان دنیای سینمایی مارول، بتوانند از این بازی جدید، لذت ببرند.

در هر صورت، دنبال‌کنندگان همیشگی کوجیما و اشخاصی که تصویرسازی‌های عمیق تریلرهای Death Stranding را دوست داشته‌اند و از خواندن توصیفات جذاب و انرژی‌بخش اندک آدم‌هایی که آن را به شکل مفصل‌تر شناخته‌اند لذت می‌برند، به همراهی با تک‌تک اخبار و شایعه‌های مرتبط با این محصول ادامه خواهند داد. هرچند که آن‌ها هم یقینا دوست دارند هرچه زودتر، انتظار کشیدن‌های‌شان به بهترین اشکال ممکن، به پایان برسند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده