// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

دومین فصل لیگ کلش رویال در سال جدید برگزار می‌شود

دومین فصل لیگ Clash Royale با همکاری تیم برگزاری مسابقات WCG از اول فروردین پیگیری می‌شود.

کمپانی Supercell اخیرا از بازگشت لیگ Clash Royale خبر داده است و قرار است باز هم شاهد رقابت حرفه‌ای‌ها باشیم. اولین فصل مسابقات در سال ۲۰۱۸ با مجموع جوایز یک میلیون دلار برگزار شد که بازخورد خوبی را به همراه داشت. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر ورزش الکترونیک در بخش بازی‌های موبایلی طرفداران زیادی را به همراه داشته است، سوپرسل، با افزایش فعالیت‌های بخش eSports این مجموعه بیش از پیش به حمایت از بازیکنان حرفه‌ای ادامه خواهد داد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند از اول فروردین با رقابت در مسابقات مقدماتی که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، شانس خود را برای صعود به مراحل بالاتر امتحان کنند. در صورت تمایل می‌توانید با شرکت در بخش Clash Royale League Challenge و کسب ۲۰ برد، جواز حضور در مرحله انتخابی آنلاین را به‌دست آورید. در صورتی که بتوانید در مرحله دوم که با نام CRL Online Qualifiers، معرفی می‌شود، برای خود تیم پیدا کنید و در بین بازیکنان برتر قرار گیرید، دعوت‌نامه‌ای را جهت حضور در مرحله اصلی رویداد دریافت می‌کنید.

بازیکنانی که بتوانند در مراحل آنلاین مسابقات موفق ظاهر شوند دعوت‌نامه مرحله اصلی رویداد World Cyber Games Finals را که به اختصار WCG نامیده می‌شود دریافت خواهند کرد. مرحله اصلی این رویداد از ۲۷ تیر ماه به میزبانی شهر شی‌آن، چین برگزار می‌شود.

WCG 2019

اولین فصل مسابقات Clash Royale، در سال میلادی گذشته با حضور ۴۴ تیم از سراسر جهان برگزار شد که در این بین نام سازمان‌های مهم ورزش الکترونیک مانند G2 Esports ،Team Liquid و Fnatic نیز دیده می‌شد. با اینکه نام سازمان‌های بزرگی در بین بود ولی بازیکنان سازمان چینی Nova Esports توانستند در دو رویداد CLR 2018، که در فصل‌های بهار و پاییز پیگیری شدند، عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. در رویداد World Finals، نیز با اینکه شروع خوبی را تجربه نکردند، ولی در نهایت در فینال مسابقات با شکست نماینده Vivo Keyd، باز هم به عنوان قهرمان جهان معرفی شدند.

در کنار مسابقات فصل جدید بازی Clash Royale، کمپانی سوپرسل با همکاری تیم برگزار کننده سری مسابقات ESL، قرار است رویدادی را با نام Clash of Clans World Championship در بازی Clash of Clash برگزار کند که جایزه‌ای یک میلیون دلاری را به همراه خواهد داشت.


منبع clashroyale
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده