نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

اپلیکیشن جدید DOTA 2 به ازای پیش‌ بینی برندگان مسابقات به کاربران پاداش می‌ دهد

کمپانی ولو با انتشار برنامه Dota Pro Circuit انگیزه لازم برای دنبال کردن مسابقات بازی دوتا 2 را برای طرفداران فراهم کرده است.

کمپانی ولو نمی‌خواهد که طرفداران تنها به تماشای مسابقات بازی DOTA 2 بپردازند و قصد دارد تا هواداران سهم هر چند کوچکی در این مسابقات داشته باشند. در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که کمپانی Valve برنامه‌ای با نام Dota Pro Circuit برای اندروید و iOS منتشر کرده است که امکان به دست آوردن شاردها (پول رایج درون بازی برای اعضای سرویس دوتا پلاس) را از طریق پیش‌بینی برندگان مسابقاتِ دارای «امتیاز صلاحیت» فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، این یک شرط‌‌بندی از نوع ورزشی است که بدون صرف پول واقعی و تنها با داشتن اشتراک سرویس Dota Plus می‌توان از آن استفاده کرد.

Dota Pro Circuit

در این برنامه همچنین شاهد بخش دیگری با نام Fantasy هستیم که عملکردی مشابه بخش Fantasy Challenge، کتاب مخصوص مسابقات The International دارد. این بخش کاربران را به ساخت فهرستی از بازیکنان حرفه‌ای مسابقات تشویق می‌کند تا از این طریق به جمع‌آوری شاردهای بیشتر بپردازند. یکی از بخش‌های دیگر این اپلیکیشن که Feed نام دارد، اطلاعات جامع و مفیدی از تیم‌های مورد علاقه طرفداران را در اختیارشان قرار می‌دهد.

برنامه Dota Pro Circuit باید در همه جا در دسترس باشد و اگر به «گوگل پلی» دسترسی ندارید، می‌توانید به طور مستقیم فایل APK برنامه را دانلود و نصب کنید. هیچ راز و رمزی در پَس پرده این برنامه وجود ندارد و کمپانی ولو به وضوح می‌خواهد که انگیزه مضاعف را برای مشارکت هر چه بیشتر طرفداران و در وهله اول اعضای سرویس دوتا پلاس در تورنمنت‌ها فراهم کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده