// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

بسته الحاقی Rise of Shadows بازی Hearthstone در ماه آوریل منتشر خواهد شد

بلیزارد به تازگی با انتشار تریلری از بسته الحاقی Rise of Shadows بازی Hearthstone اطلاعات بیشتری از کارت‌ها و تاریخ انتشار این افزونه ارائه داد.

دیروز تریلر جدیدی برای افزونه بعدی بازی Hearthstone در یوتیوب منتشر شد. این بسته الحاقی که Rise of Shadows نام دارد، چند موجود شیطانی جدید را به بازی کارتی موفق بلیزارد اضافه خواهد کرد.

اوایل این ماه به اخباری مبنی بر بازگشت «خدایان کهن» اشاره شده بود و اکنون به اطلاعات بیشتری در این مورد دست یافتیم. در عین حال که افزونه Rise of Shadows برخی چهره‌های آشنای دنیای Hearthstone مثل «راف‌آم» را باز می‌گرداند، کلی شخصیت و مکانسیم جدید را برای بازی معرفی خواهد کرد.

کارت‌های «اسکیم» جدید مثل «هاگاتا اسکیم» (Hagatha's Scheme)، اگر در دستتان حفظ شوند به تدریج قدرتمندتر خواهند شد. در گذشته نیز چنین مکانیسمی را شاهد بودیم؛ به این شکل که کارت‌‎هایی که در دستانتان باقی می‌ماندند، در هر نوبت تعییر می‌کردند؛ اما کارت‌های اسکیم ساختاری کاملاً جدید دارند.

«فوربیدن وردز» (Forbidden Words) یکی دیگر از هشت کارتی است که تاکنون معرفی شده و «تمام مانایی که دارید» را مصرف خواهد کرد. «فارست اید» (The Forest’s Aid) یک کارت دروید جدید است و مکانیزم «تویین اسپل» دارد. تویین اسپل تقریباً شبیه «اکو کی‌ورد» است؛ با این تفاوت که فقط یک تکرار انجام می‌دهد و حتی اگر از آن در یک نوبت استفاده هم نکنید در دست‌تان باقی می‌ماند.

در پایین می‌توانید پنج کارت دیگری را که امروز معرفی شدند مشاهده کنید:

  • Arch-Villain Rafaam
  • Chef Nomi
  • Evil Miscreant
  • Kalecgos
  • Spellward Jeweler

Rise of Shadows به عنوان یک سه‌گانه معرفی شده است؛ بنابراین همچنان شاهد بخش‌های بیشتری از این افزونه خواهیم بود. بخش اول Rise of Shadows رایگان است و هر یک از دو قسمت دیگر معادل ۷۰۰ طلا یا به عبارتی ۱۹.۹۹ دلار برایتان هزینه خواهند داشت.

Rise of Shadows حاوی ۱۳۵ کارت جدید است و در ۹ آوریل (۲۰ فروردین) منتشر خواهد شد. می‌توانید باندل ۵۰ یا ۸۰ کارتی را از سایت رسمی بسته الحاقی Hearthstone پیش‌خرید کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده