// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

اشاره به بازی Borderlands در تصویر جدید منتشر شده از استودیو گیرباکس

حساب کاربری توییتر استودیو گیرباکس چند روزی است که عکس‌های مختلفی را از یک بازی جدید در توییتر منتشر می‌کند و عکس سوم، به Borderlands شباهت دارد.

استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software) در نمایشگاه PAX East حضور دارد و به‌نظر می‌رسد اخبار و نمایش‌های مختلفی را برای کاربران در نظر گرفته‌اند. مدتی است که حساب کاربری توییتر گیرباکس سافتور، تصاویر مختلفی را توییت می‌کند تا کاربران در آخر ماه مارس (اوایل فروردین) برای یک بازی جدید آماده شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، با توجه به تصاویر گذشته، کاربران احتمال داده‌اند که احتمال دارد گیرباکس نسخه جدید Borderlands را معرفی کند. در جریان سومین تصویر منتشر شده، شاهد یک تصویر هنری هستیم که شباهت بسیار زیادی به‌مجموعه Borderlands دارد. البته تصویر دیروز یک ربات را نشان می‌داد و طراحی بازی به‌نحوی بود که با طراحی‌های سل‌شید سری بوردرلندز تفاوت داشت، اما در اینجا کاراکتری را مشاهده می‌کنیم که به‌دوردست نگاه می‌کند.

تصویر بازی جدید Borderlands

نکته‌ی جالب دیگر تصویر سوم و همچنین تصویر اول منتشر شده از سوی گیرباکس سافتور این است که برای هر دو تصویر از واژه «یک بازی دیگر» برای نمایش PAX East یاد شده است. احتمال دارد گیرباکس در این رویداد بیش از یک بازی را به‌نمایش بگذارد. از طرفی گیرباکس سافتور، یک کمپانی ناشر هم به‌حساب می‌آید و شاید اصلا خبری از Borderlands 3 نباشد و شاهد بازی‌هایی از سازنده‌های دیگر باشیم.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا بازی Borderlands 3 در آخر ماه مارس و در جریان رویداد PAX East معرفی می‌شود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده