// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Castlevania: Harmony of Despair به سرویس Backward Compatibility اضافه شد

ساعاتی قبل بازی Castlevania: Harmony of Despair به لیست آثار موجود در سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد.

مایکروسافت بازی Castlevania: Harmony of Despair را به سرویس Backward Compatibility اضافه کرد. در تابستان ۱۳۸۹ برای ایکس باکس 360 منتشر شد و چند ماه بعد هم شاهد عرضه نسخه پلی استیشن 3 این ساخته کونامی بودیم. برخلاف سایر نسخه‌های سری کسلوانیا Castlevania: Harmony of Despair تمرکز خود را روی ارائه یک گیم‌پلی تعاملی گذاشته بود و به بازیکنان اجازه می‌داد یکی از پنج شخصیت سوما کروز، آلوکارد، جاناتان موریس، شانوا و شارلوت اولین را انتخاب کنند. در ادامه کونامی بسته‌هایی الحاقی را برای این بازی منتشر کرد که مراحل و شخصیت‌های بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار داد. Castlevania: Harmony of Despair هم‌اکنون با قیمت ۱۵ دلار به صورت دیجیتالی برای کنسول‌های نسل هفتمی قابل تهیه است.

بازی Castlevania: Lords of Shadow نیز در آبان ماه سال گذشته به قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس باکس وان اضافه شد. Castlevania: Lords of Shadow در واقع یک ریبوت برای داستان سری کسلوانیا محسوب می‌شود که توسط مرکوری استیم و کوجیما پروداکشنز ساخته شد.

دیگر خبر خوشحال کننده برای هواداران Castlevania ساخته شدن فصل سوم انیمه کسلوانیا توسط نتفلیکس است که احتمالا در پاییز سال جاری میلادی شاهد پخش آن باشیم.

اگر نسخه فیزیکی Castlevania: Harmony of Despair را در اختیار دارید، با قرار دادن دیسک بازی در ایکس باکس وان می‌توانید به تجربه این اثر روی کنسول نسل هشتمی خود بپردازید؛ در غیر این صورت پس از خرید بازی می‌بایست آن را با حجم تقریبی ۱ گیگابایت دانلود کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده