// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

لیدی گاگا احتمالا در بازی Cyberpunk 2077 حضور خواهد داشت

رسانه فرانسوی ActuGaming اعلام کرده است که یکی از منابع استودیو سی دی پراجکت رد شاهد حضور لیدی گاگا برای ضبط موشن کپچرهایی در استودیو بوده است.

لیدی گاگا با بردن جوایز گلدن گلب، BAFTA، گرمی و اسکار، حواشی بسیاری را به‌وجود آورده است. از طرفی این خواننده معروف و کاربلد تابه‌حال توییت‌های مختلفی را در مورد بازی‌های مختلف از جمله تجربه‌ی Bayonetta در توییتر ارسال کرده است. حال سوال اصلی این است که آیا این خواننده اهل نیویورک به‌ بازی Cyberpunk 2077 هم علاقه‌مند است؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت فرانسوی ActuGaming مدعی شده است که یکی از منابعش شاهد حضور لیدی گاگا در استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) برای ضبط موشن کپچر بوده است. ازاین‌رو احتمال دارد شاهد حضور لیدی گاگا در بازی سایبرپانک 2077 باشیم. البته این گفته‌ها در حد شایعه هستند و هنوز لیدی گاگا و استودیو سی‌دی پراجکت رد موردی را به‌صورت قطعی تایید و اعلام نکرده‌اند. این در حالی است که در سال ۲۰۱۲، لیدی گاگا یک توییت عجیب و غریب را در حساب کاربری توییترش فرستاد و تصویر آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تصویر توییت لیدی گاگا

اگر حضور وی در استودیو تایید شود، احتمال دارد یک آهنگ اختصاصی برای بازی ضبط شده باشد. بااین‌حال حضور وی در گیم‌پلی بازی هم می‌تواند مورد جالبی باشد. باید صبر کرد و ببینیم واکنش سی‌دی پراجکت رد و لیدی گاگا در ارتباط با این خبر چه‌گونه خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده