// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر حالت بتل رویال بازی Battlefield V به زودی منتشر می‌شود

کمپانی دایس امروز بعد از ظهر از طریق یک لایو استریم حالت بتل رویال Battlefield V با نام Firestorm را با انتشار یک تریلر رونمایی می‌کند.

سومین چپتر بازی Battlefield V با نام Trial by Fire، اواخر ماه مارس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مهم‌ترین محتوای این چپتر را می‌توان اضافه شدن حالت مورد انتظار Firestorm به‌بازی دانست. استودیو EA Dice، سازنده بازی بتلفیلد V، هنوز تاریخ انتشار دقیق این حالت بتل رویال را اعلام نکرده است، اما به‌زودی تریلر رونمایی بازی منتشر می‌شود.

با توجه به‌ جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس از طریق یک لایو استریم در ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، تریلر رونمایی حالت فایراستورم را به‌نمایش خواهد گذاشت. هنوز محتویات دقیق و زمان این رونمایی مشخص نیست و باید تا ساعت ذکر شده منتظر بمانیم. البته چندی پیش ویدیو آموزشی حالت فایراستورم فاش شده بود. در جریان حالت بتل رویال بتلفیلد V بازیکنان به‌صورت تک‌نفره، دونفره و چهارنفره می‌توانند بازی را تجربه کنند. همانند سایر بازی‌های این سبک، با شروع بازی از هواپیما خارج می‌شوید و با قرار گرفتن در جزیره بازی، باید سلاح و تجهیزات مختلفی را پیدا کنید.

در گذشته هم اعلام شده بود که حالت فایراستورم، ۶۴ نفر را در خود جای خواهد داد. دلیل استفاده از این نام هم، دایره بازی است که به‌صورت یک حلقه آتش طراحی شده است. در این میان اشاره کنم که حالت فایر استورم بازی Battlefield V توسط استودیو کرایتریون (Criterion) توسعه داده شده است. به‌نظر شما کاربران زومجی آیا حالت فایر استورم می‌تواند هواداران بتل رویال را به‌خود جذب کند؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده