// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

رنگ جدید کنترلر ایکس باکس وان با نام Phantom White معرفی شد

رنگ جدید و محدود کنترلر ایکس باکس وان با نام Phantom White معرفی شد. مایکروسافت مدل جدید کنترلر کنسول نسل هشتمی خود را «ترکیبی از علمی تخیلی و لوکس بودن» خوانده است. 

کمپانی Microsoft از رنگ جدید کنترلر ایکس باکس وان با نام Phantom White Special Edition رونمایی کرد. ترکیب رنگ‌ها در این کنترلر بسیار جالب توجه است و حس یک محصول لوکس و خاص را به بازیکن القا می‌کند. پیش از این مایکروسافت کنترلر Phantom Black را عرضه کرده بود و این دسته دومین محصول از این خانواده به شمار می‌رود. دسته بازی Phantom White قرار است در ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ با قیمت ۷۰ دلار روانه بازار شود.

کنترلر ایکس باکس وان

با توجه به برخی گزارش‌ها به‌نظر مایکروسافت قصد دارد در مراسم E3 2019 از کنسول‌های نسل بعدی خود رونمایی کند. سایت فرانسوی JeuxVideo.com معتقد است که این کمپانی در E3 2019 دو کنسول جدید را به‌عنوان نسل بعدی ایکس‌باکس معرفی خواهد کرد. با این حساب، ظاهرا نسل بعدی ایکس‌باکس که پیشتر با اسم رمز اسکارلت (Scarlet) شناخته می‌‎شد، به دو پروژه آناکوندا (Anaconda) و لاک‌هارت (Lockhart) تبدیل شده است. این اسامی رمز اولین بار در گزارشی در ماه دسامبر (آذر-دی) مطرح شده‌اند.

طبق گزارش سایت فرانسوی، ایکس‌باکس لاک‌هارت ویژه افرادی است که می‌خواهند وارد اکوسیستم ایکس‌باکس شوند؛ درحالی‌که ایکس‌باکس آناکوندا همانند ایکس باکس وان ایکس محصولی لوکس‌تر و پیشرفته‌تر خواهد بود. آناکوندا سخت‌افزار قدرتمندتری خواهد داشت و از کارت گرافیک و رم بالاتری بهره می‌برد. گفته می‌شود که کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده